NOD september 2018..

Hey ananas,
Ik begrijp je helemaal... ik heb net hetzelfde gevoel iedereen rond ons wordt precies vanzelf zwanger terwijl het bij ons oneindig lang lijkt te duren.
Ben wel blij dat ik deze forum heb gevonden. Om met andere mensen te kunnen praten  en te zien dat we niet de enige zijn...
 
Hoi ste, ja opzich haal ik ook zeker steun / support / gezelligheid van t forum. En ben ook echt niet de enige die niet binnen een paar maanden zwanger is. Af en toe gewoon even klagen & hart luchten haha. Misschien ga ik wel een topic starten voor dames die ook langer bezig zijn. Hoe hou je t leuk samen, hoe ga je om met omgeving ed? 
 
Nou Ja...check wat ik heb! 
Ik zit op dag 9 pas. Zelfs nog wat lichtroze wat nog was blijven hangen. Nu hou ik vanaf gisteren de stand van baarmoeder hals en cervix in de gaten, blijkt hij vandaag helemaal goed te zitten en de mond ook open en heb ik heel doorzichtig draderig slijm. Dag 9! Dus ik toch even een ovu test gedaan en ja hoor. Lijntjes zijn even donker!! Best knal zelfs...
Hoe dan? Vandaar steeds gemist? Ben blij dat we het gisteren hebben gedaan. Wel altijd cyclus van 29dgn. Echt vreemd...
Ook uncle Google geraadpleegd en idd, komt soms voor dat je vroege eisprong hebt en zelfs ook bij 29dagen. 
Hmm 
 
Ananasss hier hetzelfde hoor. Ik kan zo 20 mensen in mijn omgeving opnoemen die zwanger zijn, waaronder 2 buurvrouwen die daarover ook gezellig staan te kletsen uiteraard. Heel logisch maar ook enorm confronterend. Je gunt het iedereen van harte maar je wenst het ook zo ontzettend voor jezelf. 
Ook dat van de prestaties bij mijn vriend herken ik haha. Hij wil ook niet weten wat de ovulatietest zegt maar hij vraagt er dan wel weer naar?
 
Als je ovu test niet positief zou zijn geweest zou ik haast vragen of t slijm geen sperma van gisteren is ? Hoe was t afgelopen maanden citrus? Toen ook getest? Best bizar inderdaad zo vroeg, maar Hee t kan zeker! Lekker benutten haha ? 
 
Terug
Bovenaan