NOD september 2018..

Ja...vergeten erbij te zetten. Ik twijfelde ook of het sperma was, wat heel logisch is, maar omdat hij positief aangaf dacht ik. Huh? 
Nee vorige maand niet. Maand ervoor wel maar rond de "normale eisprong" dus tussen 12 en 15 dagen kreeg ik alleen maar vage streepjes en daarom bedacht dat ze voor mij niets toevoegen...dot zou wel een hoop verklaren. Zou de test morgen wat minder positief zijn?
 
Citrus, voor zover mijn kennis gaat mbt ovu testen zou hij inderdaad weer lichter moeten worden. En dat kan inderdaad zeker verklaren van de vorige x die vage streepjes! Hopelijk nu meer geluk, ik duim voor je (lekker lang op t wachtbankje trouwens...)
 
Jaaaa lekker dan haha. We gaan het zien :)
Trouwens even in mijn "logboek" gekeken. Ik had 3 dagen voor mijn 1ste cyclus dag wat spotting, dus bij het checken van mijn baarmoedermond kwam dat mee, aangezien dat niet wordt gerekend als 1ste cyclus dag heb ik dat ook niet meegerekend. Pas zodra het er zelf uit kwam. Had ik gelezen. Als ik nu terug reken en dus wel die spotting als 1ste dag reken dan zou ik nu op dag 12 zitten wat al logischer is...nou ja...fuck die cyclusdagen...wij gaan aan de slag ???. Ik laat me niet gek maken ??
 
@Citrus. Dan wel fijn dat je ovu-testen hebt. Ik was afgelopen 2 maanden ook heel verbaasd dat ik zulke korte cyclussen had. Daardoor waarschijnlijk ook geen seks gehad voor ovulatie. Ik heb persoonlijk nooit zo veel zin direct na mijn ongesteldheid, dus dat maakt het dan gelijk wel lastiger. In dat geval is het wel fijn dat je met die ovu-testen weet waar je aan toe bent en niet zomaar een maand voorbij laat gaan daardoor. Dat heb ik dus al wel twee maanden gehad en mogelijk deze maand ook weer  :(
 
Ik heb trouwens vandaag van 4 :O collega's gehoord dat ze zwanger zijn/ een kind verwachten.... Heel verveldend dat je er nog niet in mee kan gaan. En ik baal dan van mezelf dat ik me dan ook niet in kan houden en dan toch vertel dat ik het ook zo graag wil... Niet echt even handig op je werk. Maar ja...
 
@dwaallichtje, ook dat valt nu op zijn plek bij mij, ik heb rond dag 14 eigenlijk nooit die drive zoals het "hoort" rond eisprong, maar altijd wanneer ik nog een beetje roze afscheiding heb.  Dus ik heb wel degelijk ook de drive tijdens eisprong. Vanaf dag 9 dus. Whaha..ik vind het hilarisch en ben heel erg blij dat ik het even checkte met een testje! Had anders zo paar maanden door gegaan miss. Dit is onze 4de ronde voor 3de kind. 
 
Hoi allemaal,
stiekem lees ik al vanaf augustus mee, juli gestopt met de pil, onttrekkingsbloeding gehad en een echte menstruatie. 
Vanaf wanneer tellen jullie eigenlijk de cyclus? Ik had een dag licht roze bruine afscheiding bij afvegen, dag er na een heeel klein bloedstipje op tampon en de dag daarna had ik zeg maar echt bloedverlies.
groetjes
 
Terug
Bovenaan