NOD september 2018..

Misschien gekke vraag hoor.. maar ik heb lage buikpijn en had bij afgeven echt wel dik slijm (wit). Ovulatie test vandaag was negatief.. maar zou t toch kunnen dat de piek misschien op dat moment nket hoog genoeg was? Heb 11:00 getest..
 
@MammavanB 
oke dan zal het wel goed zijn! Ik ben een controlefreak en ging meteen de eerste maand ovulatietesten doen om te zien wanneer en of ik wel een eisprong kreeg... Die kwam en zo wist ik wanneer ik ongeveer ongesteld zou worden. Maar ik had vooral erge steken richting mijn liezen in plaats van mijn buik. En weinig tot geen afscheiding. 
Misschien moet je wat langer testen om te kijken of je dan symptomen herkent die wel bij je eisprong horen?
 
Oke, ik zat in mijn nachtdiensten en heb helemaal niet goed op plassen en drinken gelet.. en ik had m echt positief 11 en 12 augustus 
 
Dik wit slijm is niet het vruchtbare slijm nog, dat dikke witte is niet doordringbaar voor de zwemmertjes. Het zou juist doorzichtig en waterig moeten zijn, het dunste, dus beste voor sperma. Er kan voor 2 september nog van alles gebeuren, dus nog even afwachten :)
 
En idd, ook ik had begrepen pas tellen vanaf dat het er echt is. Maar zelf zit ik nu in twijfel als zoals je kan lezen in mijn 3 laatste berichtjes op deze en vorige pagina. Maar goed, lekker tussen de lakens gaan en meer kunnen we niet doen. 
 
Oja. Vergeten, ik heb dipsticks van sensitest en bij deze maar ook andere merken staat dat je 2uur van te voren niet meer mag drinken. Plassen mag, als je nog maar een druppel houdt voor de test hihi. Ik had vanmiddag al geplast voordat ik had bedacht om een test te doen...nou ik heb zitten persen joh! ? toen kwam er echt maar 5mm in een bekertje en met schuinhouden van het bekertje en dan de stick erin, had ik net genoeg ?. En 2 dikke dikke strepen dus ;)
 
Terug
Bovenaan