NOD september 2018..

Hoi meiden
Ik zit een beetje in de knoop. Ik heb normaal een cyclus van 28/29 dagen. Maar mijn eisprong was heel erg laat (op dag 21) mijn NOD zou volgens de app morgen zijn maar als ik 14 dagen bijtel na de eisprong kom ik op 4 september. Ik heb tot nu toe nog altijd geen van mijn gebruikelijke menstruatie symptomen zoals krampen.
Wanneer zou mijn NOD zijn? En wanneer zou ik kunnen gaan testen? 
 
 
Citrus nou oke we zullen zien haha! Bedankt! Wel lastig hoor maar als je die ovulatietesten doet maakt t ook niet zoveel uit dan zie je het toch wel.. 
Mientjee ik zou gewoon twee weken na je eisprong aanhouden, ik geloof dat je dan wel ongeveer goed zit.. 
 
 
 
Hoi mientje, als ik t me goed herinner ben je nog niet zo lang gestopt met anticonceptie? Ik zou gewoon 14 dagen aanhouden. Het kan prima zijn dat je lichaam nog op zoek is naar een vaste cyclus, of misschien heb je gewoon langere cycli. Of misschien word je wel gewoon over een paar dagen ongesteld of blijk je zwanger ;) het lichaam is een raadsel. Testen zou ik zelf doen 14 dagen na je eisprong ongeacht wanneer je je menstruatie verwacht. 10 dagen na je eisprong is t vroegste wat je evt kunt testen met een early test maar hier verschillen de meningen over ;)
 
Zo ik klets ook maar weer eens even mee haha. 
Vandaag begonnen met ovulatie testen van sensitest dus ben benieuwd wanneer het zover is. Ben er helemaal niet mee bezig maar ben benieuwd of dat zo blijft haha. Waarschijnlijk moet woensdag mn eisprong zijn dus wil eens weten of het een beetje klopt. Lees wel veel verhalen dat je paar uur van te voren niet meer mag drinken. Ook best gek..   je moet dus rekening houden wanneer je de testen doet.
 
@Dwaallichtje,

Bij mij lopen er op het werk 6 dames rond die allemaal zwanger zijn....
Nu zit ik nog in ronde 1 dus trek me er nog niet zo veel van aan, maar leuk is anders. 


 
@KellTessa
Tot het moment dat je het zelf ook bent natuurlijk. Dan is het wel leuk dat je collega's hebt die erover mee kunnen praten.
Nadeel is nu gewoon dat ik er daardoor te veel mee bezig ben. Ik kan nu ook op mijn werk niet 'ontsnappen' aan de zwangere buikjes. Daardoor jeukt het bij mij constant en wil ik ook gewoon NU... En tegelijk ben je een beetje gefrustreerd met jezelf omdat je er te veel mee bezig bent en te ongeduldig bent. Maar hoe zet je die knop om?
 
@Dwaailichtje,

Het kriebelt bij mij wel licht hoor als ik ze zie. Alleen heb ik niet die biologisch klok waar je iedereen over hoort. Wat misschien wel scheelt, daar door is het voor mij nu wat makkelijker misschien om die knop om te zetten. 

Ook zie ik toch wel een beetje op tegen een zwangerschap. Mijn moeder heeft namelijk bij mij en me broertje heel veel klachten gehad, bij mij was ze zo ziek dat ze zelfs afgevallen was in plaats van aangekomen. 


 
Terug
Bovenaan