NOD september 2018..

Hoi Sjamee! Precies om die reden heb ik die digitale van CB gekocht. Die kunnen met ochtendurine, ideaal. En geven gewoon duidelijk een smiley. Volgens mij is t met die dipsticks vooral van belang dat je t elke dag op ongeveer dezelfde tijd doet en inderdaad niet al te lichte urine hebt (teveel water gedronken, net al geplast). En als t goed is zie je dan qua kleur een oplopende lijn, en hopelijk ben jij een van de gelukkigen die een duidelijke knaller ziet! Spannend, laat je van de week weten of het allemaal lukt?
Vandaag hier cyclusdag 15, en ik zou volgens mijn afgelopen maanden komend weekend mijn eisprong moeten hebben, maar nog geen enkel voorteken (wat ik normaal wel heb). Raar... Maargoed, het is nog geen zondag haha
 
Vandaag getest en helaas negatief ?. Had wel een vroege test en dinsdag is pas m'n nod, wacht nu dus nog maar een paar dagen voor dat ik een nieuwe test doe. 
 
Jammer taartjuh, als je wel zwanger bent dan is dit gewoon veel te vroeg, ondanks de vroege test. Iemand heeft hier een blog over geschreven, ze was zwanger maar de vroege testen gaven dat niet zo vroeg aan. Gewoon geld klopperij. Test dinsdag gewoon weer :). Lekker weekend volplannen dus. Succes! 
 
Nog niet, gisteren rond 2uur gedaan dus wil dat vandaag ook doen vanwege accuraatheid ;)  miss half 3 omdat ik wat meer gedronken heb ivm sporten. Ik zal het laten weten. 
 
Terug
Bovenaan