NOD september 2018..

Jawel he? Ietsiepietsie lichter dan de controle streep en lichter dan die van gisteren ook. Wat moet ik hier nou van denken haha. Gewoon eisprong op dag 10? Of miss 11 omdat hij springt na de LH piek. Ook prima, maar gekke is dat ik best droog ben vandaag... weird. 
Ik heb ook geen idee meer hoe ik dit bij vorige zwangerschappen heb gedaan, miss wel meteen na menstruatie tussen de lakens gedoken, zou ook verklaren waarom ik toen in respectievelijk poging 1 en poging 2 zwanger raakte..echt geen idee meer, is ook al 11 en 6 jaar geleden. Wel ruim 5 dagen voor nod toen positief getest, wat dus miss helemaal niet vroeg was als ik toen ook zo vroeg mijn eisprong had....vragen vragen, zal er nooit antwoord op krijgen van mijn lichaam, speculeren dan maar. Voel je geroepen om mee te speculeren, dames. Haha
 
hmmm.. zou haast denken inderdaad dat je eisprong vandaag is aangezien je gisteren dus een positieve test had. En zou ook verklaren dat je toen vroeg positief testte! Mits dat toen natuurlijk ook al het geval was... Fijn is dat je temperatuurt dus dat je dat dan komende dagen zou moeten kunnen zien. Andere rondes ook getempt? (ik ben er trouwens deze ronde ook mee begonnen. Dacht, stel dat we medisch circuit ingaan hebben we dat maar vast klaar liggen haha)
 
Ja he? Stukjes vallen op hun plek. Vorige maand niet gemeten, juni weer wel, Maar werd me even teveel. Nu kan ik het weer aan, zeg maar   Dit is de 4de ronde. 
Vorige zwangerschap ook gemeten en toen was al heel duidelijk dat ik zwanger Was, hij ging zo mooi omhoog en bleef hoog dat ik al een vermoeden had. 
 
Terug
Bovenaan