NOD september 2018..

[quote quote=10104625]ik voel me eisprong aan 1 kant. dus om de maand voel ik hem. zo weet ik dat ik die vanmiddag heb gehad. tis een soort kramp. ik weet ook niet waarom ik hetde ene kant wel voel en de andere niet.[/quote]
Ovulatiebloeding? Al durf ik niet met zekerheid te zeggen of dat na 2 dagen nog kan optreden. Is het veel of weinig? Bruin / rood?
 
Ja heel ingewikkeld ja. Zou kunnen dat het er wat later bij je uit komt, ovulatiebloeding. Of miss wat gesprongen tijdens de sex? Dan zou het ook wel bij dit moeten blijven. 
Voor innesteling vind ik het wat vroeg, maar wie ben ik ?
 
Hallo iedereen,
tijdje geleden had ik gereageerd op de topic nod aug. İk ben sinds januari gestopt met de pil. Sinds april zijn wij bezig voor ons eerste wondertje. Ik heb altijd regelmatige cyclus van omgeveer 28 dagen gehad. Laatst was ik op 15 juni ongesteld. Daarna ben ik op 23 juli ongesteld geworden maar dat duurde maar 2 dagen. Waarbij ik het gevoel had dat er iets niet klopte. Ik heb toen een paar testjes gemaakt, die waren allemaal negatief. Ook negatieve bloedtest. Ik ging naar de. HA, die zei dat dat mijn mestruarie van juli was. Door het te warme weer kon het zijn dat vrouwen te lang of te kort menstrueren. Daarna ben ik netjes na 28 dagen gewoon weer ongesteld geworden. Dat was dus vorige week maandag 20 augustus. Ik hoefde geen maandverband te gebruiken, inlegkruisjes waren voldoende. Het rare is dat ik nog steeds bloeding heb. Dus al 12 dagen. Dit heb ik eerder nog nooit meegemaakt. Al een paar dagen heb ik ontzettend last van gevoelige en pijnlijke borsten. (Ik heb op dit moment last van keelpijn en verkoudheid) dus ik dacht zal wel daardoor komen. Alleen ik had het gevoel dat er iets weer niet klopte, dus heb ik vandaag met ochtend urine getest. En ja hoor meteen na 3 seconde is die knal positief. Ik moest keihard huile van geluk maar ik maak me ook enorm zorgen nu. Ik heb gebeld met de HA. De assistente vond het heel raar dat ik positief heb getest en alsnog bloeding heb.. Vanmiddag mag ik er langs. Ik hoop dat mn baby goed gezond is en dat we verder mogen genieten van dit mooie nieuws. Zijn er nog meer mensen die zo iets hebben meegemaakt? Ik ga trouwens straks zwangerschapstest halen van CB met indicator. Door men onregelmatige cyclus van afgelopen 2-3 maanden, weet ik niet hoe ver ik ben. Ik vind het heel spannend en eng.
 
blauw spannend! Hou je ons op de hoogte hoe of wat? Ons lichaam doet wel vaker vreemde dingen (verhalen genoeg hier) en ik weet dat wat bloedingen in de eerste weken kan omdat dan je baarmoeder extra goed doorbloed wordt en dat dan kennelijk wel eens gebeurt. Ik duim voor je!
 
Terug
Bovenaan