NOD september 2018..

@ indewolken, dit ben ik, mammavanB en andere die graag willen weten hoe het nu zit met hun cyclus, 
 
hier een link van een onderzoek. Erg interessant en ook heel bemoedigend dat we ons niet moeten vastklampen aan 14 dagen vanaf ovulatie. misschien heeft iemand er wat aan :)
https://www.rd.nl/oud/gezo/001219gezo01.html?CFID=40416827&CFTOKEN=11943777
 
@xboerinnetje,
maandag mag ik naar de gynocoloog voor een inwendige echo. Ik hoop dat alles goed gaat. Ik duim voor alle vrouwtjes hier die zwanger willen worden. 
 
Zijn er mensen die ervaring hebben met inwendige echo? 
 
Succes blauw! 
Ja inwendige echo is een soort van dildo ?waar ze een plasticje omheen doen en dan bij je naar binnen gaat. Niet pijnlijk, wat gek Miss, eenmaal erin voel je niet echt wat, en wanneer je daadwerkelijk goed zwanger bent en een gaenaaltje ziet , zal je gelijk in love zijn en dat hele inwendige-dildo-ding in je vergeten ?
 
@blauw: ik sluit me aan bij citrus: de inwendige echo stelt niks voor, voel je niets van ongemak van ofzo.
Vanochtend was mij ovulatie test alweer negatief. Maar 1 dag smiley en ook buikkramp. Dat is vandaag ook over. Ovulatie dus gehad en 2 pogingen gedaan. Hopelijk genoeg. Over 14 dagen testen zou 13 september zijn. Grappig detail: op 13 september 2015 kwam ik er met een positieve test achter dat ik zwanger was van ons eerste kind
 
Paar dagen voor NOD en sinds vanmiddag precies bij mijn baarmoeder last van buikpijn/steken. Kan het niet omschrijven. Het is geen menstruatie pijn want dat voelt anders. 
Ik heb geen testen in huis maar morgen wil ik die wel gaan kopen. Zodat ik dinsdagochtend kan testen. Want zolang ik nog geen oud bloed verlies kan ik nog wel eens zwanger zijn. 
Welke test moet ik gaan kopen? 
 
Ju81 dat is dus gewoon jouw dag! Zou te mooi zijn gewoon ? Ik had vorige maand trouwens ook maar 1 dag een smiley ipv twee dagen. Ach, zal wel aan t tijdstip liggen?
beautygirl, ik zou voor kruidvat 2v5 gaan. Goedkoop en duidelijk en betrouwbaar. Zegt men. Ik heb nog nooit een tweede lijntje mogen ontvangen ?
 
@ananasss ja dat zal wel aan tijdstip liggen ja. Ben al lang blij dat er een ? te zien was. Alsof het zo moet zijn toch nu weer ? hoewel ik dan wel kans heb dat ze zo goed als op dezelfde dag jarig zullen zijn (ach ja kleinigheidje houd je toch). Je merkt het ik loop weer heerlijk op de feiten vooruit...
@beautygirl: als je zwanger bent zal op de duur echt elke test uitslaan, de een wellicht net een fractie eerder dan de ander. Ik zou er dus vooral geen vermogen aan uitgeven en lekker voor kruidvat of action gaan
 
Terug
Bovenaan