NOD september 2018..

Ik zou ze dan maandag of dinsdag pas halen, is dat een idee? Ik las al eerder van iemand die pas over paar dagen gaat testen maar wel alvast testen koopt. Elke maand lees ik (en zelf doe ik het ook haha) dat er te vroeg wordt getest omdat de verleiding zo groot Was, maar dan ook de teleurstelling zo groot en frustratie en spijt van de test etc. Etc. 
Miss uit zelfbescherming toch even wachten? Of ivm werk dan zondag? (Hier is altijd alles open haha en ook op maandag tot 22uur. 
 
Is maar een idee ;)  de verleiding is zo groot omdat je hem toch hebt liggen en al helemaal als je er "toch" 2 hebt ;)
 
Dag 2 van ovulatie test. Al een beter streepje te zien dan gisteren. Allebei rond zelfde tijd getest, en 2 uur van te voren niets gedronken. Dus ben benieuwd wanneer ik een dikke vette streep zie haha. 
 
Nou 2 sep mijn nod... ben zo benieuwd.. wel gezellig om ze mee te lezen. Mij wel groot gehouden en niet getest nog. Gewoon keihard duimen. Tot zondag wachten dus. Ik heb alleen geen test in huis. Was te doen zondag testen of maandag ? 
 
En blauw wat bizar gewoon. Wel gefeliciteerd. Hoop dat alles goed gaat ! 
 
@citrus ik test echt pas dinsdag. Ik test nooit meer voor NOD en ook niet op NOD. Altijd een dag of misschien 2 later. 
Misschien maar maandag halen. Al heb ik maandag plannen om met mijn nichtje en  neefje de hele dag te knuffelen en te spelen. 
Of toch vandaag want nu heb ik wel tijd! En ik kan ze gewoon dichthouden tot ik ga testen.
Ik wil die denk van het Kruidvat. Of heeft iemand anders ervaring met anderen. (Action niet)
 
 
@ju81 @ ananasss ik ga denk voor Kruidvat! Die heb ik nog nooit gehad. Ik heb ook nog een CB thuis liggen, maar die gebruik ik alleen als ik een positieve test heb. 
Mijn vriend wil graag verrast worden.
 
beautygirl. Wat knap! Dan lekker halen zodat je maandag nergens aan hoeft te denken en lekker kan knuffelen :) 
Zelf heb ik nog 1 Kruidvat liggen. Als het zover is dan gebruik ik die en daarna nog even zien. 
 
@beautygirl: wat goed dat je kan wachten als je de test al in huis hebt. Mijn NOD is ook 2 sept maar wil ook minimaal tot 4 wachten. Hopelijk gaat dat lukken ?. Het is niet meer lang. En gelukkig ben ik tot woensdag erg druk. Dat is altijd fijn ?
 
Terug
Bovenaan