NOD september 2018..

@citrus ja! Komt omdat ik veel te lang bezig ben. De cylcus van oktober officieel begonnen maar nu precies een jaar gestopt met de pil.
ik lig dus al gewoon vanaf 6 uur wakker. Misschien een beetje misselijk en veel dorst. Dus maar een kop thee gemaakt. Ik ben eindelijk een keer vrij op zaterdag maar vriendlief moet gewoon werken. 
Eerst straks maar een test halen en dan daarna door naar mijn kleinste nichtje en zusje. Om even te knuffelen en bij te kletsen.
 
Spannend Anannie!! Ik ben zo iemand die alle spanning voelt van andere, zelfs door een schermpje haha. Ik heb zo'n zin in positieve testen morgen en dinsdag! Haha. Ik duim dus mee. 
Sparkles, hou je in! En succes komende dagen, fijn dat je lekker druk bent. 
 
Mijn temp is nog steeds laag. Volgens de testen zou ik gisteren eisprong hebben gehad. Had hij al omhoog moeten gaan?
 
Het valt me op dat er vaak over meerdere zwangerschapstesten wordt gesproken. Zo van als de eerste positief is dan de volgende dag nog een. Ik heb mijn twee eerdere zwangerschappen maar 1 x test gedaan en toen gewacht tot echo (O ja tussendoor nog de test van moeders voor moeders). Wat is het nut van meer dan eens testen? Positief is toch positief  
 
Hoi dames! 
Ik ben al een tijdje mee aan het lezen in dit topic, sommige zullen mij miss wel kennen van andere topics. Inmiddels 2 mks en 1 bbz verder gaan we gewoon weer door. Mijn NOD zou rond 21 september moeten zijn. Verwacht donderdag of vrijdag mn eisprong. Ik moet wel zeggen dat ik deze week toch wel echt veel baal momenten heb. Iedereen om me heen is zwanger. Gister te horen gekregen dat mn nichtje zwanger is van haar tweede. Gun het iedereen wel echt hoor, maar ik baal gewoon dat het bij ons niet lukt. We zijn inmiddels ookal bijna een jaar bezig.. 
 
@ju81 ik snap je vraag. Ik heb dit met mijn eerste zwangerschap ook gedaan, 1x getest. Maar dat werd een miskraam. Ik wil toch voor mezelf weten dat mn hcg omhoog gaat dus test je vaker om te kijken of je streepje donker wordt. Is gewoon onzekerheid.. 
 
Ja dat is het denk ik. Eerdere zwangerschappen ook 1x en daarna ook nog wel een keertje dacht ik en moeders voor moeders idd. Puur de zekerheid. Bij andere op eerdere fora was hij lichter geworden en resulteerde in miskraam. Maar je hebt zeker gelijk! Als hij lichter wordt...en dan? Kun je er toch niks meer aan doen, maar toch willen vrouwen bevestiging. ?
 
@beautygirl goed dat je kunt wachten met testen.. mijn NOD was vandaag. En kon het niet laten.. en idd negatief.. Blehh waarom dan ook testen.. :)
24,25,26 oud bloed verloren, bem bang dat dat misschien toch een vroege mensturatie ia geweest.. ?
Succes met wachten dames..
 
Terug
Bovenaan