NOD september 2018..

hey lieve damens,
ik wou jullie even op de hoogte houden maar de bloeding die ik gister had was gister avond al afgelopen. tis dus bij een paar druppels gebleven. tijd zal het leren, maar het blijft gek. nog een goede week en dan kunnen we testen. ben benieuwt.
 
Hey dames, 
Ik heb mijn ovulatie net gehad (denk ik). Symptomen waren redelijk duidelijk in afscheiding maar vooral ook mega zin in sex. Manlief vond dat laatste uiteraard helemaal niet vervelend dus we hebben het woensdag, donderdag en vanochtend gezellig gehad en mijn vermoeden is dat mijn ovulatie gister was. 
Ik sta er deze ronde tot nu toe erg positief in dus laten we hopen dat dit door zet in een positieve test over 2 weken. Nu vooral zorgen dat ik de komende weken niet terug val in onzekerheid en twijfelen.
Ik duim voor jullie allemaal! Zo leuk om mee te lezen/leven met iedereen!
 
Wat een hoop die nu net op het laatste stukje wachtbankje zitten! 
Eerder testen is heel verleidelijk, helemaal met de kv 2 voor 5 euro. Iets in de trant van, mocht ie positief zijn is t leuk, is ie negatief dan kan ik met de 2e test het nog een paar dagen uitstellen. Achteraf vond ik het dan toch weer zonde dat ik mezelf gek had gemaakt en er een test doorheen had gejaagd die waarschijnlijk nooit positief had kunnen zijn. 
@Blauw inwendige echo stelt indd weinig voor. Ik vond vooral het gevoel van met je benen gespreid op die stoel langzaam naar achter gekanteld worden een gekker idee dan dat er een dildo-achtige staaf met glijmiddel naar binnen gaat ? je voelt er inderdaad weinig van. Ze hoeven niet in je baarmoeder, dan zou t vast minder prettig zijn geweest ?
@Ju81 mijn nod is ook op 13 september! Zou wel grappig zijn als je er tot 2 keer toe op dezelfde datum achterkomt dat je zwanger bent haha. En kort na elkaar jarig, neem je dan gewoon voor lief natuurlijk ?
Artikel dat laatst iemand stuurde over niet vasthouden dag 14/15 eisprong geeft me moed. Adhv cervixslijm zou ik op dag 8 mijn eisprong hebben gehad, heb iets wat leek op innestelingsbloeding en dat zou betekenen dat ik ook eerder zou moeten kunnen testen.?Ga ik niet doen, ik ga (in ieder geval proberen om) pas de 13e te testen. Gelukkig zijn we op vakantie, dus niet vollop bezig met alle perikelen haha. 
Wel heb ik sinds de innesteling echt de hele dag hoofdpijn. Mensen die dit herkennen van (vroege) zwangerschap toevallig?
 
@Blauw
Wat een bijzonder verhaal maar van harte gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat het nog onwerkelijk is en dat je nog onzeker bent, maar positief is positief!
 
@citrus zeker spannend.. word oom steeds spannender. Hahaha. Omdat ik de dagen anders voor de ongi best veel last heb rugpijn buikpijn dat soort toestanden en nu HELEMAAL niks. Masr ja zou zomaar mijn lichaam kunnen zijn. Die mij lekker voor de gek houd. Morgentesten al begrijp ik dat nog best een risico is. Misschien toch iets langer wachten. ? maar of ik dat kan ? 
 
@ citrus en beautygirl: jullie hebben helemaal gelijk, zonde van het geld. En natuurlijk ook de teleurstelling.
af en een beetje weeïg/misselijk en gekke steekjes in mijn liezen. We wachten af, heb niet echt heel veel kwaaltjes.
 
Vandaag is mijn nod, heb eergisteren getest(kon het niet laten) met een early test van de action. Deze was spierwit:( maarja heb natuurlijk ook wat vroeg getest. Heb totaal geen ongie pijn dus dat is wel een goed teken. Heb nog 1 test liggen maar ik durf niet meer.. bang voor weer teleurstelling. Weet ook niet hoelang ik nog zal wachten want heb gelezen dat bij sommige vrouwen de aanmaak van hcg heel traag gaat... 
xx
 
Terug
Bovenaan