NOD september 2018..

Hoi
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb. Ik had me voorgenomen om er deze maand eens iets minder mee bezig te zijn. Ik heb geen ovulatietesten gebruikt en zit nu 7 dagen voor NOD volgens 'mijn kalender'. Ik heb in de week van mijn eisprong steken en lichte buikpijn gehad. Toch ben ik bang dat ik misschien geen eisprong gehad heb en zit ik daar de hele tijd mee in mijn hoofd(geen verandering in cervixslijm gezien).  
Nu afwachten, we zien wel...
  
 
Nou, dit zijn de 3 testen op een rij. De donkerste is de eerste, middelste van gisteren en dan die van vandaag. Duidelijk een afloop. Nu hoop ik dat ik niet te laat was...bedoel dus dat de test miss nog duidelijker was als ik 4 dagen geleden was begonnen mer testen, ook al was ik toen nog wat aan het vloeien. De eerste ovu test was op cd9. Zit nu op 11. Dag 9. 10 en 11 sex gehad.  Wat denken jullie? Kon het nog duidelijker of was dit wel de piek. 
 
 
Ik heb de Kruidvat 2v5 zwangerschapstest in huis!  
Ik ben zo moe, dat ik net 45 minuten ben gaan slapen. ? toen mezelf uit bed getrokken al had ik wel door kunne slapen. Nu lig ik even in de zon, wakker te worden. Want we gaan straks samen een hapje eten. 
Gelukkig heb ik geen vervelende buikkramp gehad bij mijn baarmoeder maar overheerst moeheid en hoofdpijn alles. 
 
Ik denk dat je je piek hebt gehad citrus! Ik gok eisprong op dag 10, dus qua seks-timing zit je goed ?
en  casje, dat slijm hoeft niet elke maand hoor! Bij mij ook ene maand duidelijker dan de andere maand. En heb hier vaak zat van anderen gehoord dat ze het helemaal niet merken aan slijm maar de testen wel positief uitslaan. Hoop en geduld houden!
 
Dankje ananas, dat geeft de burger moed whaha. 
En qua slijm valt het bij mij ook best tegen, dus idd...kan nogal veranderen.
Nou...nu zit ik dus best lang op het wachtbankje...oefff 19 september pas ?
 
Terug
Bovenaan