Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier en probeer samen met mijn man een eerste kindje te krijgen. Ik ben 29 jaar en nu 7 jaar samen waarvan 2 jr getrouwd.
Maandag 13 Augustus de laatste pil van de strip gehad... laatste maand liep ietwat slordig...paar pillen vergeten...maar kreeg op 16 Augustus wel een bloeding...is dat de onttrekkingsbloeding waar men hier over spreekt?..was ook net aan 3 dagen..ik gebruik zelf de Maya app..iemand die dat ook gebruikt? En wat is je ervaring?...
Ongeveer een week na me laatste strip ziek geweest...en goed ziek... verkouden keelpijn hoestaanvallen met als gevolg slechte ademhaling , enorme draaierigheid en hyperventilatie tot gevolg...gelukkig neemt dat nu weer allemaal af...
Hoewel ik me nu langzaamaan beter begin te voelen heb ik wel een opgeblazen gevoel...last van steken in de onderbuik, zij...en soms last van mijn onderrug...ene dag wel eetlust..andere dag niet...en waar ik 2dagen terug verschrikkelijk moe was lijk ik me nu in de avond ineens springlevend te voelen....niet kunnen slapen..geen rust krijgen..
Is het dat ik nu gefixeerd ben op het mogelijk zwanger raken? Of is er toch meer aan de hand... weet het niet... over 12 dagen zou ik ongesteld moeten worden volgens de app .. en dan heb ik maar 28dagen cyclus aangehouden....geen flauw idee hoe me cyclus is.
Ongeveer 2 jaar een spiraal gehad en van januari t/m aug. De pil.
Ohja en kan iemand me uitleggen wat precies NOD is en hoe ik dit voor mezelf kan nagaan?.
Alvast bedankt!,
Liefs Jenn