NOD september 2018..

Zullen we voortaan eerlijk delen citrus? Hier nu cd 16, tot nu geen positieve ovu test. Verwacht Mn eisprong maandag (cd18), nod is de 14e. Das wel weer voordeel, minder lang in spanning ?
 
Vlindertje wij lopen echt gelijk? ik ook woensdag, donderdag en vanmorgen gezellig gedaan!!?? vandaag veel afscheiding dus denk dat vandaag ook m’n eisprong ergens was? 
 
 
blauw wat vreemd zeg. Ik duim voor he dat alles goed is met je baby en natuurlijk gefeliciteerd!
citrus bedankt voor de link. Heb het een beetje gelezen. Ik kwam er afgelopen maand ook achter dat ik 12 dagen na de eisprong al ongesteld werd. Ik merk vooral dat die late eisprong mij frustreert. 
indewolken wat raar zo tussendoor. Ik heb wel eens spotting gehad tussendoor maar dat zijn echt 3 druppels ofzo.
Ik heb vandaag dan eindelijk op dag 29 een positieve ovulatietest. Omdat ik vorige keer na test ook na 12 dagen ongesteld werd zou mijn NOD dus op 13 september zijn. We hebben het vandaag ook maar meteen gezellig gemaakt ? morgen nog maar eens en dan maar hopen dat het nu wel zo mag zijn. 
 
@Citrus ik denk ook eisprong op dag 10! Nu hopen dat t lukt om te nestelen!
@Ananasss heb je dan ook wel eens positive ovu test gehad terwijl je geen 'vruchtbaar' slijm had? Ik doe het nu nl adhv cervixslijm. Punt is dat die er zo uitzag op dag 7, dus dan dag 8 eisprong denk ik. (Erg vroeg, maar niet totaal onmogelijk). Bmm was toen ook zacht en nu zo stug als een buitenband dus weinig hoop dat ik mij daarin vergist heb haha
 
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier en probeer samen met mijn man een eerste kindje te krijgen.                                              Ik ben 29 jaar en nu 7 jaar samen waarvan 2 jr getrouwd.
Maandag 13 Augustus de laatste pil van de strip gehad... laatste maand liep ietwat slordig...paar pillen vergeten...maar kreeg op 16 Augustus wel een bloeding...is dat de onttrekkingsbloeding waar men hier over spreekt?..was ook net aan 3 dagen..ik gebruik zelf de Maya app..iemand die dat ook gebruikt? En wat is je ervaring?... 
Ongeveer een week na me laatste strip ziek geweest...en goed ziek... verkouden keelpijn hoestaanvallen met als gevolg slechte ademhaling , enorme draaierigheid en hyperventilatie tot gevolg...gelukkig neemt dat nu weer allemaal af...
Hoewel ik me nu langzaamaan beter begin te voelen heb ik wel een opgeblazen gevoel...last van steken in de onderbuik, zij...en soms last van mijn onderrug...ene dag wel eetlust..andere dag niet...en waar ik 2dagen terug verschrikkelijk moe was lijk ik me nu in de avond ineens springlevend te voelen....niet kunnen slapen..geen rust krijgen..
Is het dat ik nu gefixeerd ben op het mogelijk zwanger raken? Of is er toch meer aan de hand... weet het niet... over 12 dagen zou ik ongesteld moeten worden volgens de app .. en dan heb ik maar 28dagen cyclus aangehouden....geen flauw idee hoe me cyclus is.
Ongeveer 2 jaar een spiraal gehad en van januari t/m aug. De pil.
Ohja en kan iemand me uitleggen wat precies NOD is en hoe ik dit voor mezelf kan nagaan?.
Alvast bedankt!,
Liefs Jenn
 
Hallo dames, bedankt iedereen die me feliciteert. Ik voel me niet echt lekker. Zo misselijk en constant kokhalzen. Heb bijna geen trek.. ik kan niet wachten tot maandag voor de inwendige echo.. ik vind het eng en spannend. Ik heb nog steeds bloedverlies. Dat maakt mij zo ongelukkig en onzeker. Ik weet niet wat ik moet doen.. gisteren zei de HA dat als de bloeding erger wordt of als ik heel veel buikpijn krijg moet ik spoed bellen. Ik zit helemaal in de war.. ik hoop dat mn kleintje het goed doet. Wat zouden jullie doen in mijn geval? 
 
Vandaag is de bloeding beetje met slijm er bij. Ik ben trouwens ook verkouden. Nou heb ik ergens gelezen dat als je verkouden bent en hoest, dat er dan bloedvaatjes kunnen scheuren. Ervaring met dit? 
 
Terug
Bovenaan