NOD september 2018..

Jenn leuk dat jullie voor een kindje willen gaan! Ik heb geen ervaring met ontpillen en de menstruatie die je daarna zou moeten krijgen... het lijkt me onwaarschijnlijk dat je al zwangerschaps symptomen hebt want als de bloeding een menstruatie was dan zou je deze week pas je eisprong hebben gehad, mits je cyclus rond de 28 dagen is..
je NOD is de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden, maar je natuurlijk niet ongesteld wilt worden.. je “niet ongesteld dag”... lastig om te bepalen wanneer jou NOD zou zijn.. want je kent ke cyclus nog niet.. pas wanneer je echt ongesteld word zou je kunnen gaan tellen tot je weer ongesteld moet worden.. je NOD dus? vaak je heb je 14 dagen voor je NOD je eisprong.. gemiddeld is een cyclus 28 dagen, maar dat is natuurlijk niet bij iedereen..?
 
Blauw. Ikzelf zou de HA post hebben gebeld. Zeggen dat ik buikpijn heb. Wat best een beetje klopt als je misselijk bent haha. Maar nee geen geintjes, ik zelf zou ook erg ongerust zijn en dus idd bellen met buikpijn en bloedverlies. Hopelijk dan een echo en geruststelling. Stress is ook erg slecht. Hoe voel je je nu inmiddels? 
 
Blauw wat spannend zeg!!! Hopelijk is alles goed in je buik!! Het kan soms toch wel dat je bloedingen hebt, wat ik heb gelezen is het vrij normaal! Zou als je het niet vertrouwd gewoon gaan bellen!! 
 
Vandaag zou ik mijn eisprong moeten hebben volgens de flo app.. ik mag zo eerdt werken en zal vanmiddag is een ovulatie test doen.. 
Zou rond 13:00 een goeie tijd zijn om te testen ??
 
Nou dat wordt aan de slag gaan! Had je wel gisteren ook een test gedaan? Want de ovulatietest meet niet je ovulatie maar alleen de hoeveelheid LH in je urine. 
Je lichaam maakt LH aan en op de piek gaat je ei daarna pas springen en dan zakt  ook meteen je LH weer.
Dus als je idd vandaag je eisprong hebt dan zul je vandaag een vaag lijntje hebben. Snap? En dan weet je het nog niet want dat vage lijntje zal er altijd staan omdat je altijd wat LH in je urine hebt. Al zou hij miss dan vandaag nog wel iets duidelijker zijn. 
Na je LH piek zal het 24 tot 48u duren dat je eisprong is. 
En ja. 13u is een mooie tijd! Als je daarvoor 2uur niet drinkt en plast. Succes! Laat je foto achter?
 
Citrus, ik heb er gisteren ook 1 gedaan en volgens de test was die negatief.. heb die om 10:30 gedaan. 1 duidelijke streep en 1 minder duidelijke streep.
Ben benieuwd vandaag! Volgens een vriendin van mij is een test alleen positief met 2 duideliijke strepen..
 
Ja klopt ja. Dan logischerwijs zou hij vandaag idd een stuk duidelijker zijn ja :)  en als het een knaller is dan zou je eisprong morgen of overmorgen zijn. Niet vandaag al. 
 
Wat fijn!, ik begin het al wat meer te begrijpen, dank je...mogelijk dat ik de eisprong dan wel gevoeld heb?? Volgens de app was de meest vruchtbare periode dinsdag woensdag en donderdag...dat waren ook wel de dagen dat ik enorme pijn had in mijn onderbuik en zijkanten onderbuik.. bijzonder toch allemaal hoe dat werkt? over 11 dagen is dan mijn NOD.. benieuwd! Leuk om al die verhalen te lezen! Groetjes! 
 
Terug
Bovenaan