NOD september 2018..

Sjamee zeker gezellig! Al hadden we maar al te graag in het forum van “zwanger” gezeten? 5 voor 2,50€, heb er toen gelijk 4 pakjes van gehaald.. was meteen na m’n menstruatie mee begonnen, dacht dan kan ik hem zeker niet miss? en voor die prijs?
 
wat doen jullie eigenlijk met de voeding? Zijn julli heel anders gaan eten? Ik eet bijv geen rauwe producten na mijn eisprong.. gezond eten deed ik eigenlijk al.. nog tips qua voeding??
 
 
@kbtje met voeding doe ik zelf niet zo veel. Ik drink geen alcohol en eet gezond (groente en fruit en weinig suiker). Maar ik neem geen specifieke voeding omdat dat zou helpen. Ik heb een gezond gewicht en probeer niet af te vallen ofzo (als je overgewicht hebt of veel afvalt heeft dat invloed op je cyclus zegt men) .
Doe of laat jij specifiek dingen wat dat betreft? 
 
ju81 ik eet ook gezond groente/fruit, dronk al nooit alcohol dus scheelt? cola word vervangen door water..? mijn BMI is ook gewoon goed, dus afvallen doe ik nu ook niet..
 
Hallo allemaal. 
Ik zal mezelf eerst even voorstellen.. ik ben michelle, 25 jaar, in mei getrouwd, en besloten om te stoppen met de pil.
11 juli ben ik gestopt met de pil. Ik heb gewoon 17/18 juli mijn mensturatie gehad. Altijd een hele regelmatige cyclus gehad van 28 dagen (ook toen ik geen pil had). Nu had ik dus 14 augustus weer ongesteld moeten worden maar ondertussen 5 dagen overtijd. 
Enkel klachten die kunnen wijzen op een zwangerschap; meer hoofdpijn (als normaal, slik elke dag medicatie van de neuroloog hiervoor), wat steken gehad in mijn buik, eten valt laatste dagen echt niet lekker, gevoelige borsten, emotioneler. Zaterdagmorgen een negatieve test gehad. Morgenochtend weer proberen anders bel ik even de huisarts voor een bloedtestje. 
In januari had ik dezelfde klachten, ook negatieve testen, laten bloedprikken en daar was de hcg waarde 0. Dokter snapte er niks van, maargoed, duidelijk kan het niet. Toen dus niet zwanger. 
Ik ben benieuwd of mijn lichaam mij nu voor de gek houd, of dat ik zwanger ben.. 
 
Gr.
 
Hi allemaal voor ons ronde 4 alweer ik vind het persoonlijk een beetje lang duren maar als ik jullie zo lees valt het best wel mee. Fijn om er hier over te kunnen hebben :)
 
Hi allemaal voor ons ronde 4 alweer ik vind het persoonlijk een beetje lang duren maar als ik jullie zo lees valt het best wel mee. Fijn om er hier over te kunnen hebben :) 
 
Het kan zijn dat je aan het ‘ontpillen’ bent, je hormonen moeten hun weg weer vinden en daardoor kan je behoorlijk van slag zijn. Heb er zelf ook veel last van. 
Gebruikervivian, het is herkenbaar hoor! Het is toch iedere keer een teleurstelling. 
 
Terug
Bovenaan