NOD september 2018..

Hoi dames, 
Ik wil me ook graag melden :) op 9 augustus is mijn spiraal eruit gegaan, op 12 augustus werd ik al ongesteld. Heel fijn omdat ik geen idee had hoe mij cyclus eruit ziet na 8 jaar de pil en 3 jaar een spiraal. Ik denk dat ik 25 augustus mijn eisprong heb gehad en dat zou betekenen dat ik op 9 september mijn NOD heb. Spannend dat er meer zijn hier die rond die tijd hun NOD hebben! 
Ook wel fijn om te lezen dat meerderen last hebben van vage kwaaltjes en hun lijf verwarrend is ? same here! Vind het erg lastig om mijn lichaam te ‘lezen’ omdat ik me daar nooit mee bezig heb gehouden. Maar ook leuk om er nu mee bezig te zijn!
Ik hoop dat we allemaal goed nieuws mogen krijgen deze maand! Leuk om het met elkaar te kunnen delen! 

@blauw: hoe was je echo vandaag? Hoop dat je goed nieuws hebt gekregen!
@beautygirl: heel veel succes morgen met testen! Ik ga voor je duimen dat het een hele positieve test mag worden.
Ik ga woensdag ochtend testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Morgen ochtend heel druk dus dan is woensdag makkelijker. En omdat mijn cyclussen variëren tussen de 28 en 33 dagen is woensdag ook veiliger om te testen dan zit ik op dag 33. Al is mijn NOD volgens app en ovulatie 2 september geweest. Nog even spannend dus ?

Boerinnetje, dat is wel vervelend dat t zoveel pijn deed.. misschien vandaag een nieuwe poging? 
Spannend al die testen !!

Succes aanvaller testers van vandaag!
ik had gisteravond / vannacht Mn eisprong. En heb gisteren mijn vriend niet kunnen verleiden helaas. Viel echt direct in slaap. Mannen... genoeg mannen die jaloers zouden zijn op ‘zoveel’ seks. Ik moet nu vooral Mn hoofd vertellen dat we de dagen ervoor wel ons uiterste best hebben gedaan ?

Hey,

Ook ik sluit me aan. NOD is woensdag. Iedereen staat hier te springen om te testen, ik moet eerlijk toegeven dat ik er schrik voor heb. Schrik voor de teleurstelling :-(

Hmm. Ik snap niks van mijn temperatuur kaartje hoor. Duidelijkectest op dag 9 dus ovulatie wellicht op dag 10...tot nu toe geen stijging (dag 14) maar juist een daling vandaag...nu eisprong? Of innestelingsdip. Maar dat wil zeggen dat mijn temp niet heeft gestegen ervoor. Niuja. Met 0.1 dan. Dat vind ik geen stijging. Zal foto plaatsen, miss worden jullie hier wijzer van? 
Beautygirl...positief????

Terug
Bovenaan