NOD september 2018..

Citrus wat bijzonder! Nog ovu testen gedaan afgelopen dagen? Op basis van je kaartje denk ik vandaag ovulatie. Op basis van je testen had je m echt van de week haha. Misterieus zeg. Gelukkig heb je vaak zat seks haha. Fingers crossed

Ja he? Ben dus niet gek haha. Gisteren een test gedaan en als je die naast die ene foto legt van die 3 testen van positief naar negatief, zou deze stick goed passen op de 2de plaats. Niet knal maar wel duidelijk. Snap? ..dus diegene die al afliep na die knaltest. Wie weet was hij dus wel knal geweest 2 dagen eerder...zo vaag allemaal. Maar goed. Vorige week een paar keer , Zondag en vanmorgen sex dus niets laten lopen haha. Kan er verder weinig aan doen meer... 
We zijn eerlijk gezegd wel er weer even klaar mee hoor. Zoals anderen hier ook typte..dat moeten wordt nu teveel, laten het even los, kansen genomen. Nu even rust hoor! ?

ik word ook gek van me lijf. de ene dagt geen klachten en de andere dag voel ik me 's avonds alsof ik de nacht er voor flink aan het feesten ben geweest... :( 

nog even geduld voor dat ik kan testen.

@Amberle: ik snap je gevoel en wat je bedoelt. Bij mij vandaag NOD. Maar vanochtend snel gaan plassen, ook om te kijken of ik ongesteld was geworden. En nog niet...
Dus niet getest nog. Ik wacht vandaag even af. Wel nog steeds wat steekjes rechts ter hoogte van mn eierstok denk ik. Wat dat dan is ? En nog steeds pijnlijke tepels. Maarja dat kan ook komen door een menstruatie...

AH balen taartjuh. Maar ronde 1 was ook bijna te mooi om waar te zijn ;) alleen niet onmogelijk hoor! Vol goede moed door!!
citrus precies. Alleen seksen wanneer je beide wil, geen moetjes. Daarom is t er gisteren bij ons niet van gekomen. Vriendlief wilde niet. Ik heb me op zitten vreten Maargoed. Heb je niks aan. En verplichte seks werkt toch niet (althans bij ons niet)
ik zit vanaf vandaag ook op t wachtbankje! Nog 10 dagen geduld...

Terug
Bovenaan