NOD september 2018..

Jammer Taartjuuhh,
Op naar de volgende ronde ?
@Joena: Dat wordt spannend! Houd je ons op de hoogte?
Hier aftellen geblazen tot 7 september......
Liefs!

Hier nog iemand die aan het wachten is...
Hele gekke cyclus gehad deze x.
18aug eisprong
22 tm 25 heel licht bloed verlies. Normaal zou 1 september NOD zijn maar tot nu toe helemaal niks. :-(
Voor zekerheid getest maar negatief....
Geen idee waar ik nu zit in cyclus.??

Afgelopen 2 dagen positieve ovulatie testen gehad.. en gebruik van gemaakt. Merkte wel dat mijn vriend er wel moeite mee had.. nu even paar dagen rust haha.. 
Mijn nod staat voor de 16e.. ben benieuwd.

AnAnnie van harte gefeliciteerd!! Geniet er van!

Afgelopen dagen ben ik even afwezig geweest met een feestweekend bij ons, dus geen tijd gehad om ergens over na te denken. Al voelde ik me wel moe en wat steken in mijn buik. Ongetwijfeld zal dat te maken hebben met te weinig slaap en anders eten dan normaal.
Kreeg al wel de opmerking van een vriend (die weet dat ik een mk heb gehad) "Goh, valt me op dat jij nog geen alcohol hebt aangeraakt dit weekend". Heb gezegd dat het misschien wel weer mogelijk zou kunnen zijn. Hij reageerde dat hij hoopt dat dat weer zo mag zijn en hij van ons hoort wanneer wij daar klaar voor zijn. Echt heel lief dat hij zo meeleeft :D
NOD is a.s. vrijdag, komt alweer snel dichtbij. Ik wil niet te vroeg testen, daar ik vorige maand ook wat later ongesteld werd. Helaas dit weekend eigenlijk wat weinig tijd om een test te doen. Héél misschien dat ik dan wel wacht tot dinsdag (mijn verjaardag) als ik nog kan wachten er er geen menstruatie is begonnen.
Voor velen al spannend de komende dagen! 

Dag dames, 
ik zou nog iets laten weten van me. Afgelopen vrijdag heb ik positief getest. En heb sinds 2 weken bloedingen. Ik heb zojuist een inwendige echo gehad. Er was een lege vruchtzakje te zien. Het is geen BBZ. Volgende week gaan we weer kijken. Het kan alle kanten op. Of ik ben nog heel kort zwanger, doordat ik een onregelmatig cyclus heb gehad afgelopen 2-3 maanden weten we niet hoe ver ik ben. Maar door de bloeding die ik al 2 weken heb, vermoed de gynaecoloog dat het geen goed zwangerschap zal worden. Dit is zo frusterend. Ik wil er niet aan denken dat het mis gaat:( Ik hoop dat er volgende week meer te zien is. Zijn er mensen die ook zo iets hebben meegemaakt? 

@Blauw,

Sterkte! wat enorm rot om te lezen. Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Ik hoop dat de volgende echo goed is! 

Zal voor je duimen.

Terug
Bovenaan