NOD september 2018..

Oh Blauw... Dat is zo ontzettend onzeker. Ik hoop dat je veel steun hebt aan je partner (en eventueel familie) om deze week door te komen. 
Ik wens je veel sterkte de komende week en hoop echt van harte dat de gyn volgende week je positief kan melden.

Ananasss ja die kerels... ik wilde vanmorgen nog even gezellig maken maar meneer vond t niet nodig. Of ik nog niet genoeg seks had gehad deze maand... hem gezegd dat ik pas genoeg heb gehad wanneer hij er een kind heeft ingestopt ?
Vanmorgen nog wel wat slijm, niet meer zo als gister. Wie weet krijg ik manlief vanavond  nog zover haha. Als menstruatie komt over anderhalve week toch maar ovu testen aanschaffen, kan het iets gerichter haha

Ik praat ook graag mee! Wij zijn bezig voor ons tweede kindje en zitten momenteel in ronde 6! NOD is volgens mijn app op 14 sept.. 
Wegens gezondheidsproblemen gebruik ik sinds 4 maanden ovulatie testen om te kijken of er uberhaupt wel weer een eisprong is, en telkens als dit het geval was ben ik na een positieve ovulatietest 11 dagen daarna ongesteld geworden.. 
Deze ronde op dag 16 een positieve ovulatie-test gehad, dus dat zou betekenen dat op 11 sept al de NOD zou zijn.. We gaan het zien.. 
Spannend allemaal weer!! 

@Blauw jeetje wat heftig!! 
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik niet die bloedingen gehad, maar wel een inwendige echo gehad waarop alleen een leeg vruchtzakje te zien was.. Daarna bloed geprikt om de dag, en de HCG steeg toen goed, en 2 weken later was er een vruchtje te zien op de echo! Dus die eerste echo was toen veel te vroeg geweest, toen was ik net nog maar 4 weken zwanger!
Hopelijk pakt het bij jou ook positief uit!!

Terug
Bovenaan