NOD september 2018..

Mammavanb dat heb ik ook gehad. Dan heb je of een te gevoelige test of een langzaam afnemende piek. Ik zou zelf gewoon de eerste aanhouden als daadwerkelijke piek. Welke testen heb je gebruikt? Ik had dat vorige maand bij de Etos testen ook. Deze maand CB gebruikt en nu niet gehad.

Ik word ook gek van mn lichaam hoor... brengt me echt in verwarring soms!
Vandaag weer lichte krampen. Minder dan gisteren en geen oud bloed meer..
Zaterdag is de NOD. Wanneer zal ik gaan testen?

@dit ben ik,
Ik heb die van kruidvat. De knaltest was echt afgelopen zondag (app gaf ook aan dat die dag eisprong was) en gisteren was die ook positief alleen iets lichter. Vind t nu wel vrij lastig. Wel enorme hoofdpijn ook sinds afgelopen zondag dus.. test van vandaag lijkt wel iets lichter maar t streepje is niet vaag..

Ik ben helemaal vergeten hier een bericht te plaatsen. Was enorm verdrietig gisterenavond en zat er even helemaal doorheen! 
Gisteren einde van de ochtend begon ik bloed te verliezen en het is niet meer gestopt. Al is het niet zo enorm heftig. 
Mijn vriend verteld vanochtend dat ik ben gaan menstrueren. En dat ik de dokter wilde bellen voor een afspraak. Hij was het er mee eens. 
Komende maandag om 9:50uur heb ik een afspraak! Dood eng maar de enorme teleurstelling en verdriet wordt alleen maar zwaarder. 
Nieuwe ovulatietesten heb ik besteld maar ik ga nu maar even opzoek naar een vakantie want we willen een weekje op vakantie. Dus even leuke dingen om alles te vergeten

Je bent met recht verdrietig beautygirl. T is enorm kut en oneerlijk. Stoer dat je een afspraak hebt gemaakt. Je kunt het!

@beautygirl wat ontzettend balen weer zeg! Wel goed dat je een afspraak met de huisarts hebt gepland. Hopelijk gaat jullie dat verder helpen. 

Terug
Bovenaan