NOD september 2018..

beautygirl wat ontzettend balen! Zeker iets om verdrietig te zijn!! Goed dat je de keuze hebt gemaakt om de dokter te bellen! Dit hebben wij afgelopen maand ook gedaan! En om heel eerlijk te zijn geeft me dit echt een gevoel van rust! 
Ik heb de eerste standaard test gehad, nu mijn vriend nog vrijdag. 
Hoop dat het jou ook een stukje rust gaat geven! 

Ook ik mag me deze maand weer melden.NOD is na 25/26 of 27 dagen, dus dat is 7/8/9 september.Gisteren en vandaag met afvegen heel licht rood / bruinverlies. Vanmorgen vinger erin, heel klein beetje vies. Alsof je wat zeep uitgesmeerd over je vinger hebt. Begin van de avond was mn vinger schoon. Nu net naar de wc geweest en vinger en wc papier schoon. Twijfel, dubio etc. Ik hoop dat het lekker weg blijft, want dan ga ik zwanger op vakantie!

@kbtje ik ga wel alleen naar de dokter. Vriendlief moet werken. We hebben vanavond afgesproken dag we samen naar andere afspraken gaan. Even kijken als we dat natuurlijk krijgen. 
We gaan iedergeval eind deze maand nog een weekje naar Griekenland om samen even te genieten van de zon en een weekje samen vrij.

Dank allemaal! Jullie zijn lief! 
Het lukt me niet om het eerder te melden, maar ik moest huilen van geluk dat ik een afspraak kreeg en dat ik heg gedaan heb. Een hele stap aangezien ik zei toen we stopte met de pil dat ik niet na een jaar naar de dokter wilde

Beautygirl  erg vervelend zeg. Hou je taai 
Hier al 4 dagen aan het testen met ovulatie strips maar zie nog weinig verschil. Zit nu steeds op 38 39 dagen tot ik ongesteld word.  Volgens de app vrijdag eisprong dus ben benieuwd of de test nog anders word. Ik test bijna elke keer op het zelfde tijdstip en 2 uur voor de tijd drink ik niets meer. Ben zo benieuwd wanneer het positief is. Mn vriend gaat volgende week op kamp met zn leerlingen dus hoop dat het voor het weekend positief is. 
Wie nog meer 38-39 dagen cyclus ? Het voelt zooo lang. ??

Terug
Bovenaan