NOD september 2018..

Hoi meiden 
ik schrijf graag mee ...ik zal me voorstellen ben Sylvia wij zijn bezig voor een tweede kindje .. wij zitten nu in ronde twee na mijn miskraam op 23 april. Na een paar fouten van het ziekenhuis ben ik op 29 mei met spoed gecuretteerd ... na 5 weken weer menstruatie en daarna eindelijk weer een ovulatie gezien dmv dipstick van zwanger en kids ... helaas niks geworden nu een duidelijke ovulatie gezien op 15 aug ( dus geklust ) nu hopen dat het raak was ...
 
 
@sjamee ik kan niet zonder de CB ovulatie testen. Dan de variant met je 2 vruchtbare dagen. Via plein.nl zijn ze goedkoper maar ze blijven kostbaar. 
Het zijn wel de beste is mijn ervaring.
 
Hoi Michelle, ik heb ook enorm last gehad van het ontpillen. Na het stoppen met de pil heeft je lijf even de tijd nodig om de hormonen weer in balans te brengen. Symptomen lijken helaas heel erg op een zwangerschap maar hadden bij mij niets te betekenen. Ik heb er zeker 2 maanden last van gehad. Gelukkig is het ondertussen (na 4 maanden) een stuk beter.
 
Dag dames, 
Ik sluit me ook maar weer eens aan op een NOD forum ;). Paar maanden niet gedaan omdat ik dan toch vond dat ik er teveel mee bezig was.
Ik ben Danielle, 26 jaar en nu 9 maanden bezig om zwanger te worden. Na 7 jaar afgelopen november de spiraal eruit en sindsdien hopen op ;). We zijn gelijk begonnen met ovu testen, eerst die van cb en nu een grootverpakking via wish, die net zo goed werkt overigens ;) eerste nog 2 maanden gecontroleerd met cb maar ze gaven allebei hetzelfde aan..
Deze ronde hebben we voor t eerst niet getest omdat we op (werk)vakantie zijn en geen zin en tijd hebben om stiekem te testen elke dag. We hopen dat het minder ermee bezig zijn wat testen betreft toch een beetje helpt. Ik heb cyclussen tussen de 28 en 35 dagen dus gewoon elke 2 dagen klussen. Wel deze keer gebruik makend van Conceive Plus glijmiddel. Goede berichten over gelezen en... baadt het niet dan schaadt het niet. 
NOD zal ergens begin september zijn. Ik duim voor ons allemaal! 
Liefs, Danielle
 
Hoi meiden,
Graag schrijf ik mee.
Gistere ovulatie gehad en nu de 2 wachtweken in.
Verwachte NOD 2 september.
Aantal rondes geen idee ben de tel kwijt geraakt. Ik ben in aug. 2016 gestopt met de pil. Nu d.m.v injecties een eisprong.
Spannend dames!!!Hopelijk veel goed nieuws in september.
 
 
 
Hallo dames, er ging net iets mis dus staat er alleen halli en krijg het niet meer weg.... 
Wij zijn bezig voor ons eerste kindje, vandaag ovulatie gehad (volgens Google), dus afgelopen dagen was het erg gezellig hier ;-). Super spannend! Eerste maand, eerste kindje. Het lijkt me sterk dat het gelijk wat wordt maar alles kan.... 
Ik ben zelf 24, mijn man net 32 jaar. Ik zelf ben 4 jaar geleden zwanger geweest maar met 8 weken een slechte echo gehad en 2 weken later een curettage, daar ben ik dus weer bang voor, maar de tijd zal het leren! 
 
Terug
Bovenaan