NOD september 2019

Nicolle B Ik zie ook een lijntje hoor, maar snap dat je nog even wilt wachten tot hij wat duidelijker is. Spannend!
Over die ovulatietesten van mij het is niet echt dat ik een echte daling heb gemeten nog. Na die knaltesten is het streepje wel weer wat lichter geworden, maar is eigenlijk nog steeds hetzelfde. Nou moet ik natuurlijk wel zeggen dat ik vrijdag t/m zondag niet heb getest omdat die testen nog op mijn werk in mijn locker lagen. Dus misschien is het wel even gedipt maar heb ik het niet kunnen meten. Ik test de komende dagen gewoon lekker door tot ze op zijn. Ben gewoon benieuwd wat die laatste testen doen. ik heb er nu volgens mij nog 3 of 4.

Oo NicolleB ik zie ook een heel licht lijntje... wat spannend! Snap dat je toch nog niet helemaal gerust bent, wie weet na 2 dagen wel een veel fellere lijn! Spannend!
Hier  zometeen maar weer eens een ovulatietest doen..... 

hopelijk kunnen we gewoon allemaal naar het "Mei 2020 baby"  forum hihi. 
Het is toch iedere keer weer spannend he wie wel en wie niet.
Trouwens Maja ik kan sowieso pas thuis testen Mijn nod is of 8 of 10,11 September. Dan zijn wij net terug van vakantie.

Oooh Nicolle B: wat super, ik zie ook zeker een streepje. Wat ontzettend spannend. Hou ons op de hoogte.
Hier nog geen menstruatie of klachten daarvan.. vandaag wel erg veel afscheiding, heb de hele tijd een nat gevoel. Ben al wel 20x naar het toilet geweest om te kijken of het geen bloed is. Spannend, spannend!

Wanneer ga je testen pam ???
Aan mijn afscheiding  kan ik niet echt wat merken ja van de week dik en  wittig. Bij mijn vorige zwangerschap  was die doorzichtig en nat en dun.
Dus daar kan ik niet veel over zeggen.
Hopelijk kan iedereen mee naar het  mei forum inderdaad of sommige net juni.
Zou een gezellig  groepje zijn?

Terug
Bovenaan