NOD september 2019

Ik stel het het liefst uit tot Woensdag, maar het begint al wel te kriebelen. Ik wacht vandaag sowieso nog af. Nicolle b: was je vriend of man er bij? Zo niet, heb je het hem al verteld??

Nee heb het alleen gedaan.
Net als de vorige keer.
Toch bang voor teleurstelling en dan  moet ik dat een toch soort van verwerken.
Dus hebben heel onromantisch gebeld  haha.
Hij zei test over een paar dagen ng maar eens dan? echt een mannen reactie dus?
Ben heel benieuwd hoor pam het is al goed dat je niet ongesteld  bent geworden tot nu toe?
Spannend

Oeh zou echt leuk zijn inderdaad in het mei baby forum, begin gelijk helemaal kriebels te krijgen haha. Ik hoop echt dat het deze ronde raak mag zijn zou echt fantastisch zijn.
Nicolle B. Doet me goed dat je zegt dat je nog niet veel merkt aan je afscheiding, want daar merk ik tot nu toe ook nog helemaal niets van. Het is bij mij ook wittig ene moment wat meer andere moment minder. kortom om geen hoogte van te krijgen. haha
Farru wij zitten een beetje rond dezelfde periode met onze NOD. Wel lekker dat je nog de afleiding van je vakantie hebt de komende periode. Wanneer denk je te gaan testen?
xPamx wanneer ga jij testen?
evyH heb jij al getest?

Nicolle B haha inderdaad echt een mannen reactie. Zo zou die van mij ook kunnen reageren. Hij weet totaal niet hoe het zit met NOD etc. dus hij weet nog helemaal niet wanneer het ongeveer een testmoment zou zijn. Denk wel dat het deze keer nog spannender is, omdat de vorige keer eindigde in een miskraam. Ik denk dat hij daardoor als het raak is ook niet heel enthousiast durft te zijn. Dat komt dan denk ik pas als we een eerste echo hebben.

nou meiden, ik wou vandaag testen idd. Maar ik heb me vanmorgen doodleuk verslapen dus heb uit haast niet meer kunnen testen oeps haha. Maar nog steeds geen menstruatie te bekennen dus morgenochtend nieuwe kans en me wekker maar wat eerder en vaker zetten haha. 

Ik ga ook echt voor jou duimen  zwindo.
En voor iedereen natuurlijk. 
Nee mannen zijn wat dat betreft echt nuchter.  Jammer dat ik dat niet heb
Ben zn stress  kip?

Nicolle B Dankjewel! Ik duim ook nog even verder. Al durf ik ergens ook niet al te veel hoop te hebben, bang om terleurgesteld te zijn.

Terug
Bovenaan