NOD september 2019

Snap ik indd 
Heb ik ook nog steeds.
Ben nog maar voor 50 procent ervan overtuigd. 
Echt klote die onzekerheid. En dat wachten.

Ohh evy ben ook benieuwd bij jou hoor je maakt het wel spannend  zo?

Zwindo, hoop dat het snel raak is! Want dat lijkt mij echt heel erg als het na een miskraam weer opnieuw lang duurt! Wij gaan inderdaad gelijk, ik ben niet van te vroeg testen. Alleen omdat ik nu dus niet weet wanneer mijn nod is denk ik dat ik als op 8sept nog geen nod is ik wel al een rest doe de 9e en jij?
Nicolle B, haha ja echt typisch een mannen ding! Wanneer test je weer? Laat je er een dag tussen?

Farru ik probeer echt te wachten tot de 10e, maar weet niet of dat gaat lukken haha. En mocht ik nou echt heel erg misselijk worden van het weekend ofzo en het echt ergens aan merken dan zal ik sowieso eerder gaan testen. Ik heb bij de eerste keer ook pas bijna een week na mn NOD positief getest, dus of dat nou een teken was dat ik minder snel jet zw hormoon aanmaak of dat het gewoon al niet helemaal goed zat weet ik niet. Dus aan een kant zoiets van gewoon wachten en geduld hebben, maar aan de andere kant wil je het ook gewoon weten en testen haha.

Ja precies mocht ik het echt merken dan test ik natuurlijk eerder. Maar als het rustig blijft dan wacht ik het gewoon af ja.

@farru
Ik twijfel om een dag er tussen te laten of morgen de kruidvat  test te doen en de dag erna van clearblue te gaan halen ofzo. Met weel indicator. Maar wil niet dat die dadelijk niet zwanger aangeeft omdat die minder gevoelig is geloof ik?

Zwindo:ik ga als ik vandaag niet ongesteld wordt morgen testen denk ik.
nicolle B: heb je dat eerder gehad? Dat je een licht streepje had, en dat het streepje even later niet meer zichtbaar was.
wat spannend evyh, zal voor je duimen!

Alvast een kleine Gefeliciteerd Nicolle. Want lees overal een streep is een streep. Ben benieuwd over 2 dagen als je streep dan donkerder is. 
Ik heb na de knaltest op ovulatie en dag erna wat lichter en dag erna helemaal niet meer. Dus nu gestopt met testen en rustig afwachten. Ben in Spanje dus lekker aan het zonnen. 
@zwindo  is je ovulatietest inmiddels al minder geworden?  Ik had 2 dagen echt donkerder als controlestreep (dag 40 en dag 41)  en de rest was lichter. Nog wel een streep maar lichter als controlestreep. 

@pam
Nee nooit een licht streepje gehad of wit of een knaltest. Daarom maakt me dit ook wel onzeker.
Heb wel wat steekjes sinds vandaag en een rommelende buik  dus dat is al positief denk ik haha.
@kkkk   thnx
Oh heerlijk in spanje zo kun je je dagen wel lekker uitzitten heerlijk in die spaanse zon.
Geniet  ervan?

Terug
Bovenaan