NOD september 2019

KKKK,  nu lekker ontspannen en genieten! Proberen het een beetje los te laten want dat helpt ook al heel veel ?

Weer geen positieve ovulatie test, snap er echt niks meer van.. als ik de testen met elkaar vergelijk zijn de eerste testen donkerder dan dat ze nu zijn... ? dat zou betekenen dat mn eisprong al geweest is... maar er is zeker nog geen knaltest geweest...
Wel had ik rond het moment van de wat donkerdere testen nattere afscheiding, vochtiger gevoel en meer doorzichtig, maar ook weer geen echt rekbaar slijm. Nu is de afscheiding wat dikker en witter ?
Twijfel nu een beetje nog even doortesten of het maar gewoon aankijken en op naar de volgende ronde (of niet ?)
Zit nu op dag 16 cyclus meestal 24-26 dagen

Wat spannend voor jullie allemaal het wachten! Succes!!! 

Evyh en Xpamx spannend jullie morgen beide testen zal duimen op 2 dikke positieve testen!
Nicolle B als jij morgen ook nog een testje gaat doen hoop ik ook dat die al een duidelijkere streep laat zien!
Kkkk heerlijk Spanje! Geniet ervan. De streep is wel lichter geworden dan de controlestreep. Maar een kant van het streepje is nog donker en de andere helft niet. Moet gewoon nog even geduld hebben. Ik kijk morgenochtend ook even wat die ovu test gaat doen. 

Ksas helemaal vergeten te reageren, maar als je nog testen hebt zou ik gewoon nog even doortesten lichaam doet soms rare dingen. Je moet doen waar je jezelf het prettigst bij voelt

@KSAS
Ik lees ook weleens dat  vrouwen geen piek ovulatie  test hebben maar dan hun ei hebben gehad bij de testen die dan het donkerste waren  Dus als je een beetje een stabiele cyclus  hebt van 24 tot 26 dagen zou je denken dat je hem al gehad hebt ?
Vervelend die onzekerheid zeg.
Thnx zwindo lief van je?

Nicolle B, ik heb geen ervaring met cb maar hoor indd dat die niet zo gevoelig zijn. Dus die zou ik dan tot later bewaren. 
Ik zou zo iemand zijn die denk ik de eerste week iedere dag bijna zou testen ? gewoon van ongeloof en voor de zekerheid haha.
KSAS welke dag ben je begonnen met testen? Ik had deze maand ook niet echt een knaller had ook wat twijfels, maar gelukkig kon ik het adhv mijn slijm toch wat beter plaatsen dat dat toch DE knaltest was. Ik had op dag 16 ook pas mijn knaltest normaal een cyclus van 28 dagen. Dus het kan nog!

@farru
Ik ben begonnen op dag 8 met testen. Ja het kan dus toch nog wel... begin zo te twijfelen aan mn lichaam dan... Het rare is ook dat ik vorige cyclus echt mn eisprong gevoeld heb, en nu helemaal (nog)  geen symptomen .. 
@NicolleB het kan dus wel dat jk niet echt een hele donkere streep heb... sinds ik mn spiraal heb verwijderd in mei is mn cyclus redelijk  stabiel. 26,26,24 en 25. Vorige cyclus was mn eisprong op dag 15, toen heb ik het echt gevoeld en nu (nog) niets. Ook waren de testen toen op het donkerste zeg maar, maar niet echt een dikke streep
@zwindo ja ik heb nog testen, misschien toch nog maar even doen.

@KSAS
Wat vervelend die onzekerheid hopelijk vind je hem snel dan.
@FARRU
Als ze nu licht blijven  dan denk ik ook wel dat ik dst doe. Heb ik morgen of overmorgen een knaller en geeft cb aan zwanger dan test ik niet meer en bel ik gelijk  mn verloskundige.  

Terug
Bovenaan