NOD september 2019

Wauwww pam.
En dat met middag urine toch ?? Dus in de ochtend  is het waarschijnlijk  duidelijker
Gefeliciteerd ??
Ik test woensdag  denk ik pas  want las dat hcg meestal naar 40 uur pas verdubbeld 

Xpamx ohhh gefeliciteerd!!! Zoals je zelf zei, je hoeft maar 1x op het juiste moment gemeenschap te hebben. Wat leuk!!!

Ik moet sinds vandaag zoooovaak plassen en dan ook echt plassen, geen kleine druppeltjes maar toch wel veel. Benieuwd of dat iets gaat worden of dat het tussen mijn oren zit. 

Het streepje is inmiddels al een stuk donkerder. 
Heel erg bedankt allemaal. Dit had ik niet zien aankomen, maar ooh wat ben ik blij.
ik blijf voor jullie allemaal duimen!! En ik blijf het volgen!! 
Liefs

Farrujw Spannend ook voor jou! Ik hoop echt dat het wat betekent en dat september goed begint :) Ik duim in elk geval! Wanneer wil jij gaan testen?
XPamx Super fijn, lekker genieten van het goede nieuws!

@farru
Niet gedacht  dat dat nu al een kwaaltje was veel plassen. Maar ik heb het ook hoor. 
Dus wie weet?
Morgen is mn nod  toch wel spannend denk die dag?
 @filo  thnx ik hoop het ook. 

FiLo, ja het is ook altijd echt weer spannend voor ons allemaal! Ik moet zeggen dat ik het al een mooi begin vind 2 positieve testen? dat er nog veeeel mogen volgen ? ik ben op vakantie dus kan echt pas thuis testen maar dat valt samen met mijn nod haha. Maar ik denk 9 Sept. Mijn nod is officieel 7 of 8 Sept. 
En jij? Hoever in je cyclus zit je nu?
Nicolle B, ja ik ook niet maar ik moest veel plassen dus dacht zoek het even op. Dacht misschien drink ik TE veel ofzo  met die warmte(terwijl ik niet heel veel drink want de frisdrank op het hotel met all-in is zo'n machine dus niet geweldig haha) maar kon niks vinden, dus zocht bij zwangerschap. Maar schijnt toch een vroege zw kwaal te zijn ivm hcg hormoon dat zorgt voor meer doorbloeding en dat zet je nieren meer aan het werk waardoor ze meer vocht verwerken en je dus vaker moet plassen. Zo! Haha
We zullen het zien, ik moet nog even geduldig zijn.

Terug
Bovenaan