NOD september 2019

Nicolle B Jaaaa, dat is gewoon een streepje!! Kleine gefeliciteerd!! Maar ik snap dat je wel een duidelijkere streep wil zien. Echt een typische mannen reactie inderdaad van je vriend/man. 
Farrujw Ja precies. Want je loopt natuurlijk gelijk met mij. Maar misschien was je dan nog op vakantie geweest. Ook wel fijn om het thuis te doen.
XPamx Ook super spannend voor jou! Zo lang de ongesteldheid maar niet doorzet en het maar bij afscheiding blijft haha. WHAAA ik lees op pagina 32 nu dat je een licht positief streepje hebt! Wat spannend!!! En een kleine gefeliciteerd! Hopelijk wordt het streepje duidelijker!
Zwindo Super leuk een mei baby forum inderdaad! Ik krijg ook direct kriebels haha. 
EvyH Ah balen dat je je verslapen hebt. Inderdaad morgen weer een kans. Dat je ongesteldheid nog niet is begonnen is in ieder geval al een goed teken. 
KSAS Wat balen dat je geen positieve ovulatietest krijgt .. frusterend. Het zou wel rekbaar moeten zijn. Ik zou nog proberen met doortesten (3 dagen ofzo) en daarna afwachten.

Ik moet ook al best veel plassen en heb een ontzettend rommelende buik sinds een paar dagen en ook lichte steken. Maar ik durf echt nog niet te testen, NOD is 8 september. 

@Farrujw Dat klinkt dus hoopvol! En die verklaring klinkt ook logisch van die doorbloeding, wat zou dat fijn zijn een positieve test... Ik kom pas net kijken natuurlijk, maar jeetje nog een hele week moeten wachten om te testen lijkt me wel afzien zeg!
Ik zit pas op dag 9. En voel me wel anders, beetje misselijk, beetje last van m'n darmen en zelfs licht soort menstruatiepijn, kun je nagaan wat dat 'ontringen' (ik gebruikte de nuvaring) doet. Ben benieuwd wat mijn cyclus/hormonen verder gaan doen deze maand. Ik ben nu vooral hoopvol voor jullie, aan de andere kant zijn de wonderen de wereld nog niet uit en zijn er ook verhalen dat vrouwen in de eerste ronde al zwanger worden. Dat maakt het toch ook wel weer spannend.

FiLo Precies. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Je weet maar nooit. Gewoon afwachten (makkelijker gezegd dan gedaan). 

@Maja ik duim ook voor jou! Moeilijk om het testen uit te stellen..! Zou zo fijn zijn als ie straks in 1x knallend positief is :) Duimen duimen duimen voor deze maand

FiLo Het is zo ontzettend moeilijk haha. Je bent enorm nieuwsgierig. En ik heb het echt al een paar dagen dat ik wat lichte steken voel en een keer eerder een rommelende buik. Ik hoop ook echt een dikke vette knallende test! 
Sommigen van jullie zeggen dat de test van Clearblue niet zo gevoelig is? Ik heb sowieso de test met vroege detectie en met wekenindicator. Dacht ik koop direct twee pakjes want als die met vroege detectie raak is, kan ik direct die met wekenindicator doen. Maar welke test zou nog gevoeliger zijn dan de Clearblue? 

Ik lees alles wel meer, maar kan niet precies bij houden bij wie er nu wat speelt.
Degene met een positieve test, gefeliciteerd!! Nu gaat het genieten beginnen.
Ik heb heel de dag het idee dat ik nat ben maar geen menstruatie,  dor vorige keer had ik 4 dagen op voorhand al minimaal bloedverlies.
Ik zou me nod al gehad moeten hebben aan de hand van me vorige menstruatie, maar als ik me eisprong aan hou zou het rond de 8ste zijn.
Gelukkig genoeg afleiding zo op vakantie, maar het houd me wel bezig, vooral in me slaap.
Spannend allemaal zo. Me geduld raakt wel een beetje op na 2 jaar wachten tot me vriend er klaar voor is en dan 6 maanden proberen. 
Liefs, IB

Aaaah gefeliciteerd pam!! Wat gaaf!!
En voor iedereen dir wacht op nod of eeuwende durendr positieve ovu test (tot die laatste behoor ik zelf ook) heeeeel veell succes

IB Snap ik heel goed! Ik was er ook veel eerder klaar voor dan mijn vriend. Maar toen was de situatie nog niet helemaal ideaal omdat ik nog studeerde en we ook nog niet samenwoonden. Zijn wel al 11,5 jaar samen. Maar 2,5 jaar geleden een huisje gekocht, één jaar geklust en nu 1,5 jaar rustig samenwonend. En dus sinds 3 maanden aan het klussen omdat vriend aangaf er klaar voor te zijn. Dus snap wel dat je voor jezelf al veel verder bent en het nog langer duurt.
Helaas is de enige optie geduld hebben en voor je het weet hebben jullie een prachtig gezinnetje! Misschien is dit al een mooi teken dat je ongesteldheid uit blijft en je normaal al minimaal bloedverlies had. Fingers crossed! 

Terug
Bovenaan