NOD september 2019

Ik lees hier ook allemaal verhalen, van mensen die ongeduldig zitten te wachten. Hier helaas ook. Na meerdere teleurstelling durf ik niet meer te hopen dat het wel raak is, maar ik voel wel weer andere symptomen. Al ben ik bang dat het tussen mijn oren zit. Nog minimaal 2 nachten slapen ?

Gefeliciteerd Nicolle b. 
Snap dat je duidelijkee beeld wil. De clearblue testen geven altijd netjes de tekst zwanger aan dat vond ik fijn toen.

Wow even middag te druk om tussendoor te kijkdn en moest 4 pagina's terug lezen haha.
Xpamx gefeliciteerd! Ga je morgenochtend ook nog even testen met ochtendurine? Of met zon clearblue wekenindicator?
IB wachten blijft lastig. Ik slaap de laatste dagen ook echt mega slecht lig de hele tijd te woelen en te dromen haha. 
Farru ik moet sowieso van mezelf al behoorlijk vaak plassen maar gisternacht spande toch wel de kroon moest er 3x uit om te plassen. Hadden wel soep gegeten savonds dus geef nu daar de schuld aan.
Morgen voor mij nog precies een week. Duurt langgg hahaha

Zwindo: ja, ik ga morgenvroeg inderdaad met ochtendurine nogmaals testen.
houd de moed erin dames, ik dacht deze maand ook over te slaan, aangezien we echt minimaal hadden geklutst in de vruchtbare periode, Zo zie je maar weer. 
Spannende aankomende dagen voor iedereen. 

Maja: ja heel lastig, in onze situatie had het wel gelukt maar hij was er nog niet klaar voor.
Het lastige is dat ik heel veel vragen uit de omgeving krijg. En wanneer gaan jullie aan kindjes beginnen of als ik een dagje niet fit ben, je bent toch niet zwanger he. Nee was ik maar zwanger.
Ik heb voor deze maand niet zo veel hoop, ik voel niks. We hebben het vermoede dat ik een vroege mk heb gehad 2 maanden geleden. Ik was toen ontzettend misselijk en een inimini lijntje. Daarom denk ik dat het nu niet gelukt is.

Terug
Bovenaan