NOD september 2019

Xpamx jeetje spannend. Benieuwd!!

Veel succes.

Hier nog tot zondag/maandag wachten dan is mijn NOD..
Vorige week zaterdag Eisprong met ovutest
Donderdag krampen gehad (innesteling?)
Vanaf het weekend gevoelige borsten en onzuivere huid
Vandaag oud bloed bij afvegen, hele dag misselijk, geuren sterk ruiken, hoofdpijn.
Soms het idee dat mijn lichaam me voor de gek houd en ik vanalles voel.. maar we wachten af...

Slaap lekker allemaal.

Xpamx jeetje spannend. Benieuwd!!

Veel succes.

Hier nog tot zondag/maandag wachten dan is mijn NOD..
Vorige week zaterdag Eisprong met ovutest
Donderdag krampen gehad (innesteling?)
Vanaf het weekend gevoelige borsten en onzuivere huid
Vandaag oud bloed bij afvegen, hele dag misselijk, geuren sterk ruiken, hoofdpijn.
Soms het idee dat mijn lichaam me voor de gek houd en ik vanalles voel.. maar we wachten af...

Slaap lekker allemaal.

@IB
Ik voel ook niks en toch een lichte  positieve  test dus wie weet?
Wat verdrietig  van je misschien wel miskraam?
Probeer de hoop nog niet op te geven wie weet is dt ook wel jou maand.
en ja die mensen inde omgeving pff om moe van te worden afentoe.
Probeer je daar ook  niet teveel van aan te teekken

FiLo, ik weet even niet wat hoopvol is en wat niet. De afgelopen rondes ook vaak gedacht symptomen te voelen en dan was het toch niet zo. Dus ik hou mijn hoofd koel en ga uit van mijn menstruatie want ook wij hebben de vruchtbare dagen niet geweldig kunnen klussen ivm drukte en het "moeten" maar zoals jij zei en dat is zeker ook voor jou zo, je weet maar nooit! Het hoeft maar 1x goed te zijn. 
IB, dan is het voor jou ook spannend! Wil je eerder testen of toch niet? En ik herken jou verhaal ook! Mijn vorige vriend zei in een keer nooit kinderen te willen en wist dit 1000% zeker. Ik kon daar echt niet mee omgaan want ik was er al zooo klaar voor uiteindelijk uit elkaar gegaan want dan komen kwa toekomst meer verschillen dus voor je verder bent, nieuwe relatie enz gaan er ook weer wat jaartjes voorbij en toen noooit gedacht dat het lang zou duren, iedere maand is een teleurstelling en de hoop is steeds minder. Dus ook voor jou hoop ik op snel een positieve test. 
Er zit echt niets anders op dan geduldig blijven, hier met elkaar kletsen en opnieuw proberen als het niet zo is. 
Mijn lichaam is zich wel aan het opmaken voor een vd twee, vandaag met het uitrekken van mijn bh zeer zware borsten. Dus ofwel goed nieuws en dat hoop ik echt! Of mijn nod komt gewoon optijd en daar ben ik dan bij gebrek aan beter ook weer blij mee want dan kunnen we snel verder.

Farru, Ik heb op 24 en 25 aug positieve ovulatie testen gehad, ik ga er dus vanuit dat me nod de 8ste is. Ik denk dat ik dat wel vol houd onder ik veel afleiding heb zo op vakantie. Maar ik vind het al enorm spannend iedere keer als ik naar de wc ga. 

Test je om.6 uur sochtends ?
Ik las dat lh om 13:00 op zn hoogst was dus dat  je beter innde middag of avond kan testen .
Weet niet of  dat klopt hoor maaar dat las ik dus ivm werk testen ik altijd rond 7 uur savonds en deze ronde wel rond 1 uur smiddags

Zwindo, ja ik geef het ook de schuld aan te veel drinken ofzo haha. Hoe lang is jou cyclus normaal? Als ik nu ga tellen zit ik op dag 24 in mijn cyclus, dus nog 4 dagen te gaan ofzo. Pff spannend!! 
Xpamx, ik ben heel benieuwd naar jou test vandaag ?
Nicolle B, heb je al wat meer symptomen? Ik had ook gelezen dat hcg iedere 3 dagen verdubbeld. Ik weet zeker dat als je na nod test je een knaller hebt!
IB,  oh dan lopen wij ook ongeveer gelijk! Ja spannend is het he. Als ik naar de wc ben geweest controleer ik ook mijn wc papiertje van uit alle hoeken.. mijn ei was volgens telling de 25e maar had toen pas een positieve test en 26e ook + slijm. Dus misschien dat mijn nod iets later is maar ik hou toch gewoon 7 of 8 sept aan om te beginnen. Vorige ronde had ik 1 week voor nod al bruine afscheiding dus ik dacht toen aan een innesteling maar uiteindelijk toch ongesteld geworden. Ik ben al blij dat ik dat nu niet heb. Maar de wc bezoekjes zijn dus wel spannend.
Jonge vrouw anoniem, dat is ook vervelend zeg! Kun je niet beter over gaan op extra gevoelige testen? Of heb je die al? Ik heb er geen ervaring mee maar ik probeer natuurlijk mee te denken want kan mij voorstellen dat dit erg frustrerend en teleurstellend is. Maar als je deze maand een lange cyclus gaat krijgen is het ook nog vroeg. Ik denk dat je hem absoluut gaat vinden 

Ik vind het zoooo rot dat je lichaam met allerlei kwaaltjes komt waar je niks mee kan maar die stiekem wel hoop geven. 

Terug
Bovenaan