NOD september 2019

En ik las ook inderdaad dat voor een ovu test ochtend urine niet het beste is. Het beste is in de middag of avond. En als je in de buurt van je piek komt (oplopende lijn) kun je zelfs 2x per dag testen.

Farru als ik uitga van mijn eisprong op de 26e zit ik op een cyclus van 40 deze ronde pfff veelste lang vorige rondes waren 38 dagen. Het wachten is daardoor extra frustrerend merk ik.
Haha ik zit ook alles goed in de gaten te houden wanneer ik naar het toilet ga. Begin wel last te krijgen van pukkels maar die krijg ik ook vaak rond mijn eisprong en menstruatie dus zegt niet heel veel bij mij helaas. 
Jonge vrouw anoniem wordt inderdaad geadviseerd om tussen 10 uur en 7 uur ofzo te testen mer ovu testen. En misschien kan je op 2 tijdstippen testen en heb je gewoon een kortere lh piek

Oh jeetje wat lang! Dat is echt geduld hebben inderdaad.
Ik heb ook last van veel pukkels vooral op mijn borst en rug maar zoals jij zegt kan ik dat rond mijn menstruatie ook hebben. Alleen niet zo erg maar daar geef ik de schuld weer aan de zonnebrand. 
Er zit echt niets anders op dan wachten..... heeel lang wachten haha

Net weer getest. Het streepje is Duidelijk zichtbaar ❤️ Ik ga alleen helemaal kapot van de zenuwen aangezien mijn vorige zwangerschap is geëindigd in een miskraam. Er hangt deze keer een laagje met angst overheen. 
Ik heb ook helemaal geen symptomen, dus voor iedereen die niks voelt: het kan!! Ik gun het iedereen zooo!! 

Even een andere vraag hoe erg letten jullie op je voeding in de periode voor je NOD? Normaal let ik er best wel op dat ik geen rauwe dingen eet. Gister hadden we alleen zoveel trek in sushi, dus hebben sushi besteld. Ik heb 3 stukjes gegeten waar rauwe tonijn op zat, maar heb verder vegetarische sushi gegeten.
Nou zou ik hier niet Heel veel problemen mee hebben, is het niet dat mijn man vanmorgen zei dat hij last had van zijn buik. Ik heb overigens nergens last van. Ik denk ook eerder dat het met andere zaken te maken heeft. Hij reageert lichamelijk namelijk best wel snel op veel veranderingen in een keer. Dus denk eerder dat het daarmee te maken heeft.

zwindo, ik let heel de probeer fase op me eten en drank. Het scheelt al dat ik al niet zo veel eet en drink wat je niet meer mag hebben als je zwanger bent. 
Ik hoorde dat het de eerste weken niet uit maakte dat je kindje pas de voeding na 2 weken binnen krijgt, of dit ook echt zo is weet ik niet. 
Ik heb er meer moeite mee dat ik mijn hobby niet meer mag doen,  duiken dat is al vanaf dag 1 schadelijk voor het kindje. Mijn ouders weten niet dat wij bezig zijn en mijn vader is mijn duikbuddy, ik moet dus iedere keer smoesjes verzinnen en hem voor liegen dat vind ik echt lastig, ik wil zo graag dat het echt een verrassing is als wij komen vertellen dat we zwanger zijn. 

Echt..? Ik test met de digitale van clearblue.. Daar zeggen ze juist wel met ochtendurine te testen. Terwijl ik inderdaad op internet lees weer van niet. Savonds heb ik ook wel es getest maar ook niks.. Ik hoop stiekem gewoon dat ik de lh piek op de test gemist heb...
Volgende maand ga ik testen met die van kruitvat gewoon met streepjes haha. Ga er dus ook vanuit zeker niet zwanger te zijn omdat ik (nog) geen piek heb gevonden.
Ik kan me de spanning voor degene di3 wel al zwanger zijn ook nog heel goed herrineren! Probeer er wel al van te genieten dames!! 

IB drinken doe ik sowieso al heel lang niet. Alleen wanneer ik ongesteld ben of nog voor mijn ovulatie zit drink ik heeeeeel soms als we dan uiteten gaan of met vrienden iets gezelligs gaan doen een drankje. Zelfs dan hou ik het vaak maar bij 1 drankje.
Wat vervelend dat je inderdaad smoesjes moet verzinnen. Is het niet een idee dat je een paar vaste momenten inplant wanneer je weet dat je of ongesteld bent of voor je ovulatie zit? En als je dan zwanger blijkt te zijn, dat je het alleen aan je vader al iets eerder verteld ofzo?
Bij mij weten nu best wel wat mensen dat we zwanger proberen te worden gezien de miskraam. We zijn daar best open in geweest en merk wel dat ik het heel fijn vindt dat ik het met de mensen heb gedeeld. Ook met een deel van mijn collega's op kantoor. Wat heel fijn is dat je die vraag niet steeds krijgt.. En? al zwanger? enz. Nou vertelde vorige week mijn teamhoofd dat hij en zijn vrouw zwanger zijn van hun eerste kindje, maar ik merkte wel dat hij zijn enthousiastme iets probeerde in te houden en mij zat aan te kijken. Op het moment dat ik er heel luchtig op reageerde en doorvroeg hoe het ging, hoe ver ze zijn etc. zag ik hem echt ontspannen.

Terug
Bovenaan