Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jonge vrouw anoniem, heb je al een zw test gedaan? Misschien ben je wel overtijd aangezien je niet precies weet hoe lang je cyclus is. En als je al een tijdje deze symptomen hebt zou dat betekenen dat jr hcg ook best aanwezig is.
Oke dames net de test met de weken indictator gedaan. Dus test 2 en die geeft zwanger aan 2 tot 3 weken.
Dus ik ben eindelijk helemaal overtuigd nu?.
Ik blijf jullie sowieso volgen en hopelijk zie ik jullie snel in uitgerekend mei 2020.?
Kga zo hard voor jullie duimen.
Kijk best vaak hier maar alweer heel wat berichten verder zie ik haha. Fijn dat het al zo snel is gelukt Nicolle B. 3e ronde is echt super en misschien dus al 2e ronde.
Ik denk dat je cyclus deze keer helaas wat langer is aangezien ovulatietesten echt wel 98% zekerheid kunnen geven. Dat je ovulatie nog moet komen ksas. Ik had ineens op dag 40 pas En was toen helemaal ontspannen want ben op vakantie. Misschien dat dat toch helpt? Werd eerst maar niet ongesteld na stoppen met pil. Toen mijn opa overleden en dacht ach laat ook maar en dag na begrafenis menstruatie. Ben wel wat een bijgelovig typje dus denk dat loslaten wel even goed is.
Ik zit nu 7 dagen voor mijn NOD maar merk helemaal niets noppes nada dus ga er vanuit dat niet raak is. Probeer mezelf wat in te dekken voor als straks ongesteld wordt. Al hoop ik natuurlijk dat ik dat niet zal worden.
Merkten jullie een week voor NOD al wat? Bij jullie evt. Vorige zwangerschappen
@kkkk
Ik voelde tot gisteren ook helemaal niks. En nu ook alleen maar wat kleine krampjes. (En gisteren was mn nod pas)
Verder nergens last van nog steeds niet. Dus wie weet je zit nog 7 dagen voor je nod dus het kan nog alle kanten op.
Ik ga voor je duimen???
Dankjewel farru
Nu ga ik jullie niet meer lastig vallen mt mn testen hoor ? was gewoon nog niet 100 % overtuigd ☺
Super Nicolle B, nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan! Hopelijk tot in het mei 2020 topic
Jonge vrouw anoniem, maar zou het niet gewoon kunnen dat je je ovulatie gemist hebt met het testen, maar toch wel gehad hebt? Als je uitgaat van een gemiddelde cyclus en je zwanger zou zijn nu, dan zouden de eerste symptomen nu toch kunnen beginnen? Ik hoop het zo voor je!
Kkkk ik ben niet eerder zwanger geweest, dus kan je niet helpen daarmee, maar ik weet wel dat ik van meerdere mensen al gelezen heb dat ze helemaal niks voelden! Dus er is gewoon kans op een positieve test, ik zal duimen