NOD september 2019

Mijn NOD is 10 september en ik vind het dit x zo spannend! Gisteren middag had ik zo'n 'moet ongesteld worden gevoel' en vanmorgen was ik best lang misselijk. Dat waren bij mijn vorige zwangerschap ook de vroege symptomen . Maar ik probeer niet te veel hoop te krijgen natuurlijk. Moeilijk! Spannend! 

Jeeehh nicolle b wat fijn dat je nu die bevestiging hebt! Nu lekker genieten! En indd hopelijk tot in het forum uitgerekend in mei??
Farru je zit nog flink wat dagen voor je nod ik duim voor je dat het verder niet doorzet.
Jonge vrouw anoniem zou morgenochtend met ochtendurine gewoon voor de zekerheid een zw test doen. Als je een korte cyclus zou hebben gehad kan het zo zijn dat je toch nog te laat bent begonnen met testen en hem gemist hebt.
Kkkk sommmige vrouwen voelen van alles andere niet als je kijkt naar nicolle die nu een positieve test heeft had juist heel weinig klachten. Dus alles kan nog gebeuren

Zwindo dank je wel, heel lief en ik hoop het ook echt. Al vind ik het best positief tot nu toe omdat het met wat meer begon hooguit 1uurtje en nu bijna niks op wat bruinigheid na alleen bij het afvegen. Hopelijk blijft het hier bij.  Hoe voel jij je? 
Jonge vrouw anoniem ook ik zou een test doen. Je bent misschien al verder dan je denkt. Zoals eerder gezegd is als je dit keer een korte cyclus hebt gehad kun je al testen dan weet je het direct

farru, ik wil je hoop niet weg nemen, maar bij mij was de vorige maand ook maar minimaal of alleen aan het papiertje en nu ook weer. Na 4 dagen zette het toch door.
Ik ga er nu vanuit dat ik niet zwanger ben, ook al blijf ik stiekem toch hopen.

IB, ik ga er zelf ook van uit dat ik ongesteld ga worden en dat het over een paar dagen doorzet. Maar die kleine kans dat het toch niet zo is blijft in je achterhoofd. 

Farru en IB snap jullie gedachten probeer er zelf ook steeds vanuit te gaan dat ik gewoon ongesteld wordt. Toch zit ergens dat stemmetje in mijn hoofd met hoop dat het toch raak is deze ronde, maar ben bang dat als ik te veel hoop ik straks des te meer teleurgesteld ben. 
Gebruiker spannend mijn nog is ook de 10e. Tijd tikt langzaam voorbij. Gelukkig wel een druk weekend dus hopelijk gaat het snel voorbij. Spannend.
Farru ja gaat hier zn gangetje. Ik voel de ene keer buikkrampen soms een steekje, af en aan hoofdpijn, en vanmorgen een beetje een gevoel van een prop in mn keel. Probeer er niet teveel van te denken maar elke keer als je iets voelt gaan alle gedachtes weer door het hoofd, zou het dan misschien toch raak zijn deze ronde? Mag het dan straks echt zo zijn. 

Lief van jullie dames.. 
Ik zal er morgen nog een zw test tegenaan gooien maar ga er niet vanuit. 
Misselijkheid was overigens daarna weer vrij snel weg vanmiddag. 
Maar oké de wonderen zijn de wereld nog niet uit

Terug
Bovenaan