NOD september 2019

Hi meiden,
Voorzichtig een geluksmomentje vandaag met een positieve test! ?
Zijn er al meer die iets weten? Ik duim voor jullie!?

Zwindo, lastig he! Je wil er niet te veel mee bezig zijn en op letten maar juist dan voel, zie en merk je vanalles. Ik heb vandaag minimaal bruine afscheiding gehad maar het was er wel soms. Dus als dat er morgen nog is geef ik mijn laatste beetje hoop echt op (en stiekem heb ik dat al gedaan) wel vraag ik me dan af wat dit voor iets geks was. Beginnen met helderrood en na 1u niks meer. Normaal moet dat oplopen. Maar oké ons lichaam doet wat het zelf wil

Zw test was vanochtend zo negatief als maar kan evenals de ovu test.. 
Wat ik wel zie maar weet niet of dat bij digitaal clearblue mee telt is dat streepje lichter is dan voorheen als je hem uit de digitale test haalt de ovu test dan he

@jonge vrouw anoniem. Dan misschien toch iets verkeerd gegeten of griepje gehad. Of alsnog te vroeg getest. 
Bij mij heeft het nog steeds niet door gezet. Wel was mijn temperatuur naar 36.5 gezakt. Nu heb ik hem wel iets vroeger gedaan dan normaal dus weet niet of hij helemaal klopt. Maar ik ben er wel klaar mee deze ronde. Op naar de volgende. 
Hoe gaat het met anderen?

Zwindo ik snap heel goed dat je toch achterin je hoofd die gedachte houdt! Is ook niet gek natuurlijk als je nog geen bevestiging hebt. 
AnnemiekeHmr Een kleine gefeliciteerd! Wat zou dat leuk zijn!!? duimen op een knalfeest deze dagen!
Farru Ik vind het eigenlijk best spannend komende dagen. Telkens als ik naar de WC ga, hoop ik natuurlijk niks te zien. Tot nu toe is dat gelukkig het geval. Ik voel van alles. Al sinds een week onrustige buik met krampen en steken. Maar ook lichter dan menstruatiekrampen. Gisteren ook wat misselijk maar voornamelijk nadat ik wat heb gegeten. Hele gevoelige borsten en tepels. Gisteren had ik wat meer krampen die op menstruatiekrampen leken. Toen baalde ik even want ik moest ook (nog) vaker naar de WC dan afgelopen dagen omdat ik het idee had dat er wat vloeide. Maar dat bleek gewoon witte afscheiding te zijn. Ik heb nog niks gezien van bruine afscheiding of iets. Dus fingers crossed ?? mn vriend zei vroeg gisteren of ik niet gewoon al een test kan doen maar ik durf dat toch niet. Ook omdat je vaak nog leest dat als je te vroeg test, het nog mis kan gaan. Vandaag heb ik dus minimaal buikkrampen. Voel wel mn buik een beetje maar meer alsof ik vlinders in mn buik heb. Het is gek om te omschrijven. We wachten af tot zaterdag!  

AnnemiekeHmr Gefeliciteerd geniet ervan!
Farru inderdaad hoe meer ik probeer het los te laten hoe meer dingen mij gaan opvallen haha echt zo krom. Ik heb nu maar een soort van geaccepteerd dat het toch door mijn hoofd blijft spoken de komende periode. Wat trouwens wel echt vet vaag is, is dat ik steeds dromen heb dat ik zwanger ben. Maar ik ben steeds zwanger van een tweeling haha. En dan een jongen en een meisje. Mochten we zwanger worden weten we de namen al wel, want praten er al heel lang over. Snap wel dat je een beetje klaar bent met deze ronde door die onduidelijkheid. Ik hoop voor je dat het of gewoon helemaal wegblijft nu of dat het straks gewoon duidelijk doorzet en dat je in ieder geval niet meer die onzekerheid hebt en je kan focussen op een volgende ronde.
Jonge vrouw anoniem wat vervelend steeds al die negatieve testen. Het kan ook gewoon zijn dat je lichaam een cyclus over slaat of iets. heb daar ook een paar artikelen over voorbij zien komen. Zo irritant dat het lichaam van alles anders bepaald te doen.
Maja wat jij omschrijft heb ik ook een beetje ene moment echt een beetje soort van lichte menstruatieachtge krampen en dan weer niets. Echt misselijk ben ik niet heb alleen het idee dat er soms iets dwars zit. en als ik ga slapen en half op mijn buik lig ligt dat soms niet helemaal lekker omdat ik het idee heb dat hij dat opgezet is en ik op een bobbel lig wat dus mn eigen buik is haha.

@Maja, ik snap dat je het heel spannend vind. Ik hoop zo dat je het een beetje van je af kan zetten nog en dat zaterdag of zondag een mooie positieve test hebt! Wat je voelt klinkt wel positief maar goed we weten allemaal dat het nog alle kanten op kan. Ik hoop het voor jullie! ?
@Zwindo, wie weet zegt het iets je dromen. Super leuk wel een tweeling. Dat heb ik altijd graag gewild! Hahah. Ja ook wij hebben al een lijstje met namen. Dus dat snap ik helemaal! Hopelijk snel goed nieuws ? ik hoop inderdaad dat het of snel duidelijk is maar morgen doe ik nogmaals mijn temp en dan weet ik genoeg. Je zult zien dat mijn menstruatie zelf gewoon netjes zoals gepland de 7e of 8e komt. Dus waarom al die poespas van te voren... ik heb geen idee, weet ook niet of ik er mee naar HA moet

Terug
Bovenaan