NOD september 2019

Farru Je kan altijd even bellen met de huisarts als het je niet helemaal lekker zit. Ik moet zeggen ik had het mijn vorige ronde ook ineens dat ik al een aantal dagen voor mijn NOD ineens wat licht bruinverlies had wat eerst even kwam en toen weer niet en toen weer wel, maar uiteindelijk toch doorzette tot een menstruatie.
Maar jullie hebben dus ook al namen. Wij hebben echt al duidelijk 1 voor een meisje en een voor een jongen met precies dezelfde letters alleen andere volgorde. Nou is mijn nicht zwanger van een tweede en een jongen. De beste vriend van mij man verwachten ook hun tweede ook een jongen. Dus vindt het aan een kant wel spannend welke namen zij kiezen, want wat moet je dan doen? haha

AnnemiekeHmr gefeliciteerd, wat fijn! 
MaCeBa wauw super fijn! Gefeliciteerd, kan me voorstellen dat het nieuws nog definitief moet doordringen :)!
Farru ik zat nog te denken, wat zou het lekker makkelijk zijn als we gewoon blauwe urine gingen plassen als we zwanger zouden zijn. Zodat je alleen nog maar daarop hoefde te letten... 
Zwindo bij mij op mn werk zijn vier collega's aan het proberen zwanger te worden. Laatst dacht ik erover, wat als iemand eerder dan ik zwanger is en dan 'onze' naam kiest? Ik weet niet of ik het dan nog leuk zou vinden om dezelfde naam te geven. Maar aan de andere kant verlies je op een gegeven moment collega's uit het oog, familie natuurlijk niet dus dat is nog lastiger 

@jonge vrouw anoniem. De testen niet openmaken dan zie je streepjes die je hoop geven maar niet van toepassing zijn. Is niet de bedoeling sorry maar dat heb ik gelezen. 
Gefeliciteerd dames die zwanger zijn. 
Ik vlieg vandaag weer naar huis, nog 6 dagen tot mijn NOD ben er niet echt mee bezig en voel ook niets. Wacht rustig af. Volgend weekend een feestje en drink normaal veeel alcohol haha dus als nog niet ongesteld ben ga ik die ochtend testen op 14 sept. Denk dat dan al wel ongesteld ben daar ga ik gewoon vanuit zodat ook niet echt teleurgesteld ben

Terug
Bovenaan