NOD september 2019

Maja wat klote dat hij bij jou ook heeft doorgezet. Ik weet echt nog niet wat ik zal doen. Denk dat ik het ook gewoon even met mn man ga bespreken. Wij doen het over het algemeen ook savonds heel soms in de ochtend mocht dat net zo uitkomen. 
Ik ben nu overigens ook ontzettend verkouden geworden met dit rare weer. Dus hoop niet dat ik nu mijn man ga aansteken met al die verhalen over het effect van verkoudheid op de sperma kwaliteit ?

Mijn menstruatie is helaas ook door gezet, ook de test was negatief. Ik ga wel door met ovulatie testen, het geeft me toch een stukje rust dat ik weet wanneer me nod zou zijn. Het verspringt bij mij nogal.
Me cycluse worden iedere keer langer helaas.
Heb echt een hekel aan me lijf.

IB balen zeg en snap heel goed het gevoel dat je  kwaad bent op je lichaam. Heb ik zelf ook last van gehad en nu af en toe nog steeds. Ik ga nog even kijken hoe het nu bij mij doorzet mocht het minimaal blijven (wat ik niet denk) doe ik nog een testje voor de zekerheid. Voor nu maar even focussen en trainen voor de mud Masters. Dat is dan wel weer leuk.

Zwindo Het is inderdaad echt van dat weer dat iedereen verkouden wordt. Haha naja ik denk dat we ons niet ontzettend druk moet maken daarom. Ze zeggen dat de kwaliteit ''iets'' minder kan worden. Dan maar zorgen dat de rest van de factoren wel goed zijn waardoor het sperma goed blijft ;) 
Ik denk dat ik wel weer ovulatietesten ga doen. Gewoon puur dat ik kan zien dat er een smiley komt te staan. Heel stom maar geeft toch midden in de maand een positief gevoel ofzo. Merkte aan mezelf dat ik wel lang moest wachten op de test vorige keer voor m'n gevoel en nu heb je tussentijds een ''positieve test''. 
IB Balen zeg! En ook heel vervelend dat je cyclus iedere keer langer wordt .. kan je hiermee niet naar de dokter? Om te vragen waarom dat zo is. Ik las ook over teunisbloemolie: Van teunisbloemolie wordt beweerd dat het vrouwen met een onregelmatige of uitblijvende menstruatiecyclus helpt om een regelmatige menstruatie te krijgen. Hoe langer je cyclus duurt, hoe minder kans je hebt om zwanger te worden, omdat je minder eisprongen hebt. Als zwanger worden dus niet lukt doordat je een onregelmatige cyclus hebt, zou teunisbloemolie een uitkomst kunnen zijn.

Ik heb deze cyclus teunisbloem olie gebruikt maar cyclus is dus 54 dagen en vorige 35 dus ik gebruik het niet weer haha. 
Pipeloentje elke dag klussen raden ze af ivm dat de spermakwaliteit dan minder goed is want heeft te weinig  tijd  om goede nieuwe zaadcellen aan te maken. Om de 2 of 3 dagen is veel beter volgens verloskundige. 
Zo jammer dat jullie menstruatie is gekomen.. toch weer een teleurstelling. Ik blijf sowieso ovulatietesten gebruiken volgende cyclus want heb zo'n onregelmatige cyclus dat ik anders nooit weer wanneer ik moet klussen en heel eerlijk heb ik geen zin om elke dag te klussen haha. Mij niet gezien?

Ik lees graag mee! Wij zitten in de 2e rondje voor 2e kindje en Mn NOD is 20 September. Super spannend! 

NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje
NOD 1 september – AnnemiekeHmr – 29 jaar – 3e ronde na miskraam – 1e kindje POSITIEVE ZW TEST!
NOD 2 september – SRA – 25 jaar – 3e zwangerschap – 2e ronde sinds mk
NOD 2 september – XSamantha – 25 jaar – 2de ronde – 2de kindje POSITIEVE ZW TEST!
Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje
NOD 2 septeber – liefMadeliefje – 30 jaar – ronde 10 – 1e kindje 
NOD 3 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindjePOSITIEVE ZW TEST!
NOD 3 september – Mystery – 39 jaar – ronde 3 – 6e kindje, 1e gezamenlijk 
NOD 4 september – MaCéBa – 29 jaar – ronde 1 – 2e kindje POSITIEVE ZW TEST!
NOD 4 september – Knufje – 29 jaar – ronde 3 – 1e kindje 
NOD 4 september – Snicks -? – 1e ronde – 1e kindje
Nod 5 sep Mienmien 37 jaar- ronde 8 -3de kindje-
NOD 6 september – Nathalie Xx -? – 5e ronde – 1e kindje POSITIEVE ZW TEST!
NOD 7 september- Tralala – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 8 September – Farru – 29 jaar – 8e ronde – 1e kindje
NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 9 september – Anne Forum – 28 jaar – 1e ronde – 2e kindje
NOD 10 september – Zwindo– 28 jaar – 4e ronde (na miskraam maart) – 1e kindje
NOD 10 september – Pimpeloentje – 25 jaar – 4e ronde – 2e kindje 
 NOD 12 september – KKKK – 27 jaar – 2e ronde – 1e kindje 
NOD 13 september – KSAS – 32 jaar – ronde 5 – 2de kindje
Nod 14 september – Nicole – 26 jaar – 2de ronde – 1ste kindje
NOD 14 september – anneiggy – ? – ronde 2 – ?
NOD 15 september – jonge vrouw anoniem – 24 jaar_ ronde 2– 2e kindje
NOD 15 september – NWJ- 25 jaar – ronde 11 – 1e kindje 
NOD 16 September? – Lovem – 1e ronde – 1e kindje
NOD 20 September - lis - 30 jaar -2e ronde - 2e kindje
NOD 22 september – Gebruiker 10156915 – 35 jaar – 6e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – FiLo – 28 jaar – 1e ronde – 1e kindje
NOD 25 september – Liefje – 25 jaar – 2de ronde – 1e kindje
 NOD 25 september? – Aapje – 28 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 30 september – Marr -? – 3e ronde –

Wanneer beginnen jullie met ovulatie testen? Op de hoeveelste dag.
Ik ben nog op vakantie en heb er geen meer bij. Ik kom donderdag avond pas terug

@IB Ik ben op dag 10 begonnen. Omdat ik zeker wilde zijn dat ik de ovulatie niet zou missen.  Uiteindelijk dus pas ovulatie op dag 39 en 40.  Heb onregelmatige cyclus dus dan is het anders. Heb jij een regelmatige cyclus?  Dan kun je makkelijk uitrekenen in de bijsluiter of online welke dag je moet beginnen

Terug
Bovenaan