NOD september 2019

Vinden jullie het ook zo jammer dat sommigen niets laten horen als ze wel of geen positieve zwangerschaptest hebben gehad? Haha staan zoveel mensen in het lijstje maar lees hier vaak maar steeds dezelfde namen. Ben zo benieuwd altijd ????

Oehh thnx dames voor de tips. Wij klussen niet zo vaak omdat we graag een baby willen maar gwn omdat we het fijn vinden. Maar ik zal m'n man zeggen dat we nu wat minder vaak bezig moeten ?
Jammer dat bij sommigen de rode vlag toch dreigt uit te hangen. Voor mij nog even wachten maar wie weet zien we elkaar dan weer bij de nod van oktober. 

KKK Oh dat is balen zeg ... dan zou ik het inderdaad ook niet weer gebruiken. Dat van iedere klas klussen heb je helemaal gelijk in. Heb ik ook gelezen. En zou net zonde zijn dat je al even bezig bent en het niet optimaal is als je je eisprong hebt. 
IB Ik ben ook op dag 8 begonnen (dat gaf clearblue aan als dat dat ik moest beginnen volgens cyclus). Ik had op dag 15 m'n ovulatie. 

Iedereen met een positieve test: Gefeliciteerd!
ik had vrijdag een berichtje hier op gezet dat ik nog maar sinds vorige maand was gestopt met de pil. Ondanks dat je veel leest dat de eerste menstruatie lang op zich laat wachten na het stoppen met de pil vandaag “gelukkig” ongesteld geworden dus een mooie cyclus van 29 dagen! Nu op naar de volgende ronde.
derest van de dames veel succes en hopelijk snel een positieve test in handen! ??

Gebruiker10162233 Oh wat fijn dat het zo snel op gang is gekomen! Bij mij was het ook direct met een cyclus van 28 dagen. Hoe blij kun je zijn als je dan weer ongesteld wordt hé! Succes komende ronde! 

Hoi allemaal, 
Mijn NOD is 12 Sept. Heb altijd een cyclus tussen de 30/34 dagen.
Vandaag, omdat m'n gevoel het een aantal dagen al zegt, een test gedaan. Kruidvat 2v5 = positief, een hele dikke duidelijke streep. Daarna clearblue gedaan, inderdaad zwanger, 1-2 weken.
Nu twijfel ik alleen enorm over de 1-2 weken, aangezien het 4 dagen voor NOD is. Mijn vorige menstruatie anders was dan anders, maar 3 dagen en alleen de eerste dag echt bloedverlies.
Mijn gevoel zegt dat ik langer zwanger ben dan 3-4 weken... Iemand ervaringen hiermee of kan iemand mij hiermee helpen?

Liefs. 

Wij doen het ook altijd om de dag. Dus de ene avond wel de andere avond niet. We hebben het vrijdag 6 september gedaan einde middag..Nu had ik dus gister middag een positieve test. Daarna hebben we het weer gedaan einde middag (nog in het hotel dus haha ?) omdat ik dacht van dan maar even weer 1 dag later want stel dat de test dalijk weer licht wordt.. 
Maar nu heb ik dus vannacht toen ik thuis kwam nog getest en net.. nu is het streepje eigenlijk nogg donkerder dan op die van gister middag.. even dilemma, vanavond weer vrijen ofniet?? Ik weet niet goed wat we moeten doen eigk...wat zouden jullie doen? Vanavond, wachten en dan morgenvroeg (36uur na de laatste keer) vroeg of morgen avond/eind middag (dan is het dus om de dag) en dan is het sperma weer optimaal....ik weet t niet!! 
Xox

Toen ik positieve test had hebben we het 2x per dag gedaan. Dus elke dag en op dag van positiefste test 2x per dag. Waren op vakantie dus had ook gewoon zin Whahaha
En las wel dat om de dag zaad beter is en je je ovulatie dan niet mist. Maar als je positieve test hebt zou ik er gewoon voor gaan

Terug
Bovenaan