NOD september 2019

@Kkkk jaaa ik was ook zo benieuwd hoe het gaat met degenen die hun NOD al gehad hebben uit het lijstje, maar nog niks hebben laten horen. Misschien horen we het nog.
@Evss oh wat fijn dat het zo mooi op gang gekomen is! Dan kan het nu 'echt' beginnen hihi. Ik ben zelf ook gestopt in augustus en zit nu op dag 15 van mn cyclus.
@Gebruiker10125812 gefeliciteerd! Wanneer was je laatste menstruatie, dan kan je het vanaf dan rekenen toch? Spannend allemaal hoor!
@Knufje ik had gelezen dat het sperma wel 48 uur in leven blijft in de baarmoeder, althans daar ga ik nu vanuit. Soms zelfs nog langer. Wij doen dus om de dag (als het lukt). Ik denk dat je moet doen waar jij het meeste vertrouwen in hebt! 

Ik ben er heel overtuigd van dat mijn ovulatie al geweest is, zit op dag 15 en had 'm vandaag eigenlijk verwacht (voor de zekerheid wel geklust). Maar op dag 13 heb ik 'm echt gevoelt en vandaag ook migraine die ik herken van na de ovulatie. Dus eigenlijk zit ik nu gewoon op het wachtbankje en duim ik in de tussentijd voor iedereen die een naderende NOD heeft! 

@filo
Mijn laatste menstruatie is dus heel onduidelijk. 14 augustus heb ik een bloeding gehad en de twee dagen daarna bruine afscheiding.
Deze bloeding was ook al 6 dagen te laat... Dus vandaar mijn twijfel. 

Ik heb de hoop voor deze ronde opgegeven :(

10 Sept zou mijn NOD zijn maar alle vroege testen zijn negatief en ik voel de afgelopen dagen ook wel echt wel dat mijn menstruatie er aan komt. 
Dus nu maar een fles wijn open getrokken en op naar de volgende ronde!

Gelukkig geloof ik nu (nog) wel dat het binnen een paar maanden goed moet komen en dat geeft rust...

Toch maar weer door met de ovu testen haha. Heb ze toch toch liggen en ja.. Wat als ik hem toch mis... Een ander medium had het trouwens over mei of juni.. Dus misschien mei of juni uitgerekend dat zou deze of volgende maand zw worden betekenen haha spannedddd

Gefeliciteerd aan alle zwangeren! Wat tof om te zien dat er alweer zoveel bij zijn gekomen! 
Wij zijn ook alweer aan het klussen, ik verwacht mijn ovulatie rond 10 september dus ben benieuwd. De testen zijn nog omowit! Haha. 

Goedenavond allemaal,
Ik maakte al jaren gebruik van de woman log app! Hier kun jij je cyclus lengte, aangeven wanneer je menstrueert en tot hoeveel dagen het duurt. ook kun je zien wanneer je ovulatie d.m.v een ? tje is te zien je wanneer je eromheen kunt gaan klussen. Je kunt het dan aangeven met een hartje en zo uitrekenen wanneer je innesteling zou moeten zijn. Vijf dagen vanaf het bloemetje en negen dagen voor de eerst volgende menstruatie eraf. Als het goed is, kom je dan op dezelfde dag uit en kun je het in de gaten gaan houden of je de innesteling gaat voelen. Ik heb nooit gebruik gemaakt van ovulatietesten, de womanlog app is gewoon een beste uitvinding. Ik wens jullie echt een positieve test.  Hopelijk gaan jullie de app snel downloaden. 
Nathalie Xx

Hallo 
Waarom doe je dan zulke vroege testen? Als het toch negatief uitpakt zou je daar ook wel achter zijn gekomen op de nod, de vroege testen zijn in mijn ogen niet geschikt ivm met de hormoon die nodig is en die hormonen echt geen dagen voor de nod al aanwezig zijn! Ik heb juist gekozen om op de dag van nod te testen, gezien mijn menstruatie uitbleef had ik alle redenen om te testen en deze was positief. Zonder mijzelf constant te hoeven teleurstellen. Geduld hebben baart kunst!  
Nathalie Xx

Nathalie als iemand daar behoefte aan heeft moet diegene dat toch zelf weten. Ik zelf Heb ook wel eens eerder getest dan nod. Ik lees vaak genoeg hier dat vrouwen voor nod al positief testen. Dus hsg kan zeker al aanwezig zijn voor nod. Geduld hebben is een kunst. Laat nou net zijn dat ik daar in ieder geval niet goed in ben.  En een app. Zal niet voor iedereen werken ;) Mijn ovulatie is niet iedere maand op dezelfde cyclus dag. en mijn lf fase is ook verschillend qua duur. Ovu testen blijf voor mij en vele andere toch het fijnste middel. Maar hé bedankt voor je tip. 

Terug
Bovenaan