NOD september 2019

Heb je aandelen in die app? Haha. Voor mij is dat niet te doen ivm geen regelmatige cyclus helaas. Waar ik erg van baal. 
Mijn nod is 12 september. Maar vanavond zulke menstruatiekrampen onderin mijn buik dat ik denk dat mijn menstruatie morgen is aangebroken.. wat wel snel is na de ovulatie. Dit is eerste ronde met ovulatietesten. Dat zou een luteale fase van 11 dagen betekenen..  het is Dus nog even afwachten maar meer mensen met zo'n korte luteale fase?
Ik ga zelf ook niet voor NOD testen maar als iemand dat wil doen is dat prima maar ik ben nog maar sinds juni bezig dus misschien als je langer bezig bent je ongeduldiger wordt? Ik denk dat ik uit zelfbescherming juist 1 of 2 dagen na nod zou testen. Maar mag iedereen zelf lekker weten haha. ??

Kkkk
Ja ik heb ook al een paar rondes een kortere lf fase. Heb al van 9 en 10 gehad en deze ronde was het weer 11 dagen. 

En wie zegt dat het niet mag?
Trouwens als het allemaal niet mag baten en de drang voor zwangerschap zo hoog us, kun je nog altijd gaan voor een fertilieitsonderzoek.! 

Nathalie Xx

Nathalie Xx ook al denk ik dat je het goed bedoeld de toon van je berichten komt bij mij niet helemaal lekker binnen. 
Iedereen is anders elk lichaam is anders de een wordt snel zwanger de ander niet. De een werkt een app fijn voor omdat deze in een regelmatige cyclus zit en bij de ander niet. Kortom de tip voor de app prima, maar als iemand eerder wil testen dan NOD laat diegene dat dan lekker doen en maak diegene dan niet half belachelijk om voor een NOD te testen. Of breng het dan net even iets anders zoals "balen dat ze nog wit zijn misschien verandert het. Persoonlijk ben ik niet van het testen voor mijn NOD om eventuele teleurstelling te voorkomen". 
We zitten hier op het forum om elkaar te steunen en ons ei ergens kwijt te kunnen ervaringen en zorgen te delen vragen aan elkaar te stellen en er voor elkaar te zijn.

3 sept in de avond heb ik mijn eerste bloedverlies gehad, echt 1 druppel per dag tot gister avond 7 sept zette het door en nu 8 sept is het weer zo ongeveer verdwenen, echt heel raar dit. Iemand hier ervaringen mee?

Haha en de toon die jullie naar mij toe zetten in berichten is positief?  Ik heb vanaf vrijdag al mijn tips en tops met liefde gegeven. Met inderdaad goede bedoelingen maar heb er nu al spijt van dat ik dat gedaan heb En met het gegeven ik jullie erbij betrokken heb dat ik een zwangerschap test positief met jullie heb gedeeld en hoe ik ermee om ben gegaan word ook niet van harte in ontvangst genomen of wil je zeggen van wel. 
Maar succes ermee en slaap lekker 
Zuster nathalie gaat aan her werk 
Nachtdienst 
En weg van hier. 
Zoek positief verder naar een andere leuke forum 

Ik doe ook weer mee, heb alwel afspraak staan bij gynaecoloog maar we hopen dat deze ronde gewoon raak is! Mijn NOD is 19 september. 

NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje
NOD 1 september – AnnemiekeHmr – 29 jaar – 3e ronde na miskraam – 1e kindje POSITIEVE ZW TEST!
NOD 2 september – SRA – 25 jaar – 3e zwangerschap – 2e ronde sinds mk
NOD 2 september – XSamantha – 25 jaar – 2de ronde – 2de kindje POSITIEVE ZW TEST!
Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje
NOD 2 septeber – liefMadeliefje – 30 jaar – ronde 10 – 1e kindje 
NOD 3 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindjePOSITIEVE ZW TEST!
NOD 3 september – Mystery – 39 jaar – ronde 3 – 6e kindje, 1e gezamenlijk 
NOD 4 september – MaCéBa – 29 jaar – ronde 1 – 2e kindje POSITIEVE ZW TEST!
NOD 4 september – Knufje – 29 jaar – ronde 3 – 1e kindje 
NOD 4 september – Snicks -? – 1e ronde – 1e kindje
Nod 5 sep Mienmien 37 jaar- ronde 8 -3de kindje-
NOD 6 september – Nathalie Xx -? – 5e ronde – 1e kindje POSITIEVE ZW TEST!
NOD 7 september- Tralala – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 8 September – Farru – 29 jaar – 8e ronde – 1e kindje
NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 9 september – Anne Forum – 28 jaar – 1e ronde – 2e kindje
NOD 10 september – Zwindo– 28 jaar – 4e ronde (na miskraam maart) – 1e kindje
NOD 10 september – Pimpeloentje – 25 jaar – 4e ronde – 2e kindje 
 NOD 12 september – KKKK – 27 jaar – 2e ronde – 1e kindje 
NOD 13 september – KSAS – 32 jaar – ronde 5 – 2de kindje
Nod 14 september – Nicole – 26 jaar – 2de ronde – 1ste kindje
NOD 14 september – anneiggy – ? – ronde 2 – ?
NOD 15 september – jonge vrouw anoniem – 24 jaar_ ronde 2– 2e kindje
NOD 15 september – NWJ- 25 jaar – ronde 11 – 1e kindje 
NOD 16 September? – Lovem – 1e ronde – 1e kindje
NOD 19 september - Mientje - 33 jaar - Ronde 13 - 1e kindje 
NOD 20 September – lis – 30 jaar -2e ronde – 2e kindje
NOD 22 september – Gebruiker 10156915 – 35 jaar – 6e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – FiLo – 28 jaar – 1e ronde – 1e kindje
NOD 25 september – Liefje – 25 jaar – 2de ronde – 1e kindje
 NOD 25 september? – Aapje – 28 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 30 september – Marr -? – 3e ronde –

IB sorry hier geen ervaring in als je echt vraagtekens hebt zou ik toch gewoon even de huisarts bellen.
Nathalie Xx jammer dat je dat vindt van mij was dit ook zeker geen aanval of iets op jou. Als dat zo overkwam mijn excuses, ik wilde alleen aangeven dat sommige dingen ook anders verwoord kunnen woorden. Ik ben het alleen niet eens met dat je vindt dat je zwangerschap hier niet goed werd ontvangen er zijn een heleboel meiden die je hebben gefeliciteerd waaronder ik zelf ook. Ik ben blij voor de meiden waar het wel is gelukt. Dus nogmaals geniet van je zwangerschap en succes met werken zuster nathalie en het zoeken naar een forum waar je je fijner bij voelt. 
Mientje spannend! Succes nog even geduld hebben hoop dat het raak mag zijn voor je deze ronde.

Terug
Bovenaan