NOD september 2019

Welkom @Mientje! We weten allemaal hoe vervelend wachten is. Dus sterkte nog eventjes en fingers crossed ?
@Zwindo zijn bij jou de rode dagen al doorgebroken? 

Tiktok tiktok...
Geen enkele test nog positief.. Klussen om de dag of om de 2 dagen nog steeds dus ergens zou het goed moeten zijn mits ik helemaal geen eisprong heb natuurlijk

Mag ik vragen wat ze gaan doen bij de gyn? We twijfelen of we het moeten laten checken nog eens of niet.. 

@jonge vrouw anoniem
Je schreef een paar dagen geleden dat je dacht misschien je ovulatie gemist te hebben. Misschien is dat de reden dat ze nu niet positief zijn. Dus dat je volgende maand pas weer een positieve hebt? Er vanuitgaande dat je wel gewoon een eisprong hebt lijkt me indd op de dag klussen voldoende. Verder heb ik geen ervaring met de gynaecoloog. Maar heb je al langer dan deze maand moeite met het vinden van je eisprong? Sterkte! 

Pimpeloentje hier alles helaas helemaal doorgebroken, helaas. Dus op naar oktober. Heb ook nog eens een griepje te pakken dus lig nu languit met een kruik op de bank. Hoe is het bij jou? Als gevoel dat je ongesteld gaat worden of juist totaal niet? Zo niet wanneer ga je testen?
Jonge vrouw anoniem ik heb ergens gelezen dat je om de zoveel weken een inwendige echo krijgt om een eisprong te monitoren als je daar duidelijkheid in wilt krijgen. Maar weet niet of dit klopt is natuurlijk ook maar van online opzoeken. 

Pimpeloentje hier alles helaas helemaal doorgebroken, helaas. Dus op naar oktober. Heb ook nog eens een griepje te pakken dus lig nu languit met een kruik op de bank. Hoe is het bij jou? Als gevoel dat je ongesteld gaat worden of juist totaal niet? Zo niet wanneer ga je testen?
Jonge vrouw anoniem ik heb ergens gelezen dat je om de zoveel weken een inwendige echo krijgt om een eisprong te monitoren als je daar duidelijkheid in wilt krijgen. Maar weet niet of dit klopt is natuurlijk ook maar van online opzoeken. 

Ja eisprong vinden is een regelrechte ramp.. 
Ben een aantal maanden helemaal niet ongesteld geweest gyn gaf toen aan dat we het even moeten bekijken als dit blijft. De onzekerheid is gewoon echt niet fijn

Lees al jullie verhalen wel mee, maar hier niet veel te melden... mijn NOD is vrijdag... dus wachten, wachten, wachten.....
Ik denk dat het deze ronde niet raak is omdat ik geen lh piek gevonden heb en we mibimaal geklust hebben, maar 2 ? ergens heb ik nog wel een beetje hoop dat het misschien toch gelukt zou kunnen zijn maar ik moet gewoon afwachten... helaas ?

Ksas; het kan zeker, wij hadden deze maand ook maar tijdens de vruchtbare periode 2 keer geklust. Ik was er ook vanuit gegaan dat het deze keer echt niet raak zou zijn, zo zie je maar weer. 
Veel succes allemaal voor de gene die nog wachten op hun NOD. Ik duim voor jullie. 
Xx

Terug
Bovenaan