NOD tussen 18-25 maart

Heel logisch dat je dat hebt, je houdt rekening met het ergste omdat dat is wat je kent. Hopelijk over een paar dagen iets meer zekerheid en rust in je hoofd zodat je ook een beetje kan gaan genieten van dit moois! ?
 
Pffff ik ben zo onzeker. Ik word er gek van. Had vanmorgen lichtroze bloedverlies na het plassen.. en de testen worden nog niet echt duidelijker. Ik vrees dus toch dat het weer misgaat. Mocht het nu weer misgaan dan ga ik naar de huisarts want dat zou mijn derde miskraam op een rij zijn. Natuurlijk hebt ik in mijn achterhoofd nog steeds hoop dat het goed gaat. Je leest wel vaker dat in het begin een vrouw af en toe wat lichtroze bloedverlies heeft. Heb ook geen erge krampen of helder bloed. 
Misschien dat mijn baarmoedermond nog steeds niet helemaal hersteld is na mijn lisexcisie eind november; ik heb ook weleens na de seks dat ik licht bloed nadat ik geopereerd ben. Hebben anderen dit al weleens gelezen ergens of ook meegemaakt?? 
 
Ik heb in april 2016 een lisexcisie gehad. Heb echter nooit bloedverlies gehad na het vrijen sindsdien. Dus geen idee of dat ermee te maken heeft...
Jammer dat de tests niet duidelijker worden, dan blijft de onzekerheid nog hangen. Kan je er wel goed met je vriend over praten? Dan heb je wel een beetje steun aan elkaar.
Maar als je het niet vertrouwd dan kan je natuurlijk altijd de verloskundige bellen, ze zullen heus begrijpen dat je na 2 miskramen er niet gerust op bent. Misschien kunnen ze nog niet veel zien maar misschien kan je je hcg laten prikken? Dan weet je in elk geval of je waardes goed zijn.
Hoe gaat het met JDO en Yoaja? Bij jullie al nieuws? 
 
Ja gelukkig kan ik er met mijn vriend wel over praten. Hij hoopt ook echt dat het dit keer wel goed afloopt. We zijn al niet meer de jongsten... ik ben 35 en hij is 41. 
Heb de verloskundige gebeld, maar die doen echt niks tot ongeveer 7 weken dan wil ze wel eventueel kijken met een echo, maar dat klonk niet van harte. Ze zei ook dat het best vaak fout gaat in de eerste paar weken zwangerschap en dat ik maar gewoon moet afwachten, dus ze heeft me niet echt gerustgesteld ? 
Ik ga nu gewoon dit weekend genieten heb ik me voorgenoemden, zolang ik niet helder bloed verlies neem ik aan dat ik nog steeds zwanger ben. En dan test ik begin volgende week nog een keer om te kijken of de testen al wat donkerder uitslaan. Dus voor nu: weekend!
En ben inderdaad ook wel nieuwsgierig of JDO en Yoaja al nieuws hebben. Laten jullie het weten meiden? 
 
Hallo Dames, 
Stelvio wat spannend allemaal ik duim voor je dat deze keer alles goed gaat! Kan je helaas geen raad geven heb geen ervaringen daar mee.  
Hier nogsteeds geen enkel spoor van de rode duivels .. wel heb ik nu sinds een paar dagen gevoelige tepels wat ik normaal ook heb voordat ik ongesteld moet worden. Veder nogsteeds dezelfde klachten. Durf eigenlijk niet meer te testen 3x negatief is echt negatief ben ik bang nu al 14 dagen overtijd. Geeft wel een boel onzekerheid zo.
 
 
 
Hier ook nog altijd geen nieuws.. nu net als yoaja al 14 dagen over tijd.. ga morgen nog een CB test doen just to be sure...dat is dan ook mijn 3e test..
Stelvio wat vervelend die onzekerheid. En een andere verloskundige?? 
 
Liefs
 
Ps. Iemand enig idee of ik ook een melding kan aanzetten als iemand reageert? ik vergeet het soms bij te houden.
 
Vandaag geknuffeld met 1 maand oude zoontje van mn vriendin.. ik was even wat rustiger maar nu begint het toch weer echt te kriebelen..
 
Terug
Bovenaan