NOD tussen 18-25 maart

Wat een vreselijke tijd zo JDO, dat wachten steeds en al twee weken ☹️ Jammer dat de CB negatief aangeeft, ik had het zo gehoopt voor je. Wel vervelend dat je zo lang op je menstruatie moet wachten. Heb je dat vaker gehad? Of heb je meestal een regelmatige menstruatie? Sterkte! 
 
Stelvio... hmmm eerlijk gezegd vind ik het een beetje een vreemde reactie van de verloskundige. Ze maakt je zo alleen maar onzekerder. Zou ook idd rond gaan neuzen voor een andere vk, misschien dat je daar wel gehoor vind. Toch wel belangrijk dat er naar je geluisterd wordt, zeker na 2 miskramen. Dat een echo nu nog niet veel zin heeft snap ik maar je hcg laten prikken zou wel al kunnen. Ik kreeg de vorige keer direct al formulieren mee voor het bloedprikken. Was toen nog geen 5 weken.
Goed voornemen van je trouwens om te genieten van het weekend! ☀️
Wat vreselijk balen JDO en Yoaja! Had gehoopt op goed nieuws.? 
Als ik goed zat met het inschatten van mn eisprong en het is gelukt (?) dan zou ik ergens dit weekend de innesteling kunnen hebben. Vorige keer heb ik m gevoeld dus afwachten...
 
Redelijk goed nieuws.. ik stond op met hoofdpijn en trok niet weg.. nu net naar toilet geweest en bruinige afscheiding zoals t begin van een menstruatie.. laat het dan nu ook maar komen haha!
Stelvio ik vind het ook een rare reactie van de verloskundige vandaar dat ik vroeg of je niet naar een andere zou gaan. 
Nu nadert onze zomervakantie.. en aangezien het wachten wat langer duurt denken we aan nog 1x een verre reis.. maar overzal waar wij heen willen zit zika. Nu twijfel ik of we onze wens niet 4 maanden uitstellen..(pluspunt de kleine zou dan wel in het voorjaar jarig zijn haha).. ene moment denk ik: ik geef mijn lichaam de tijd om te ontpillen, die 4 maanden wachten moet ook wel kunnen.. andere moment denk ik neeeeee ik wil niet meer wachten. Lastig..
Yoaja.. jij nog nieuws?
 
Liefs
 
Pff wat vreselijk JDO jammer dat CB ook negatief aangaf. had het echt gehoopt voor je! Ik hoop dat het nu gewoon doorzet dan heb jij ook zekerheid! Wat leuk dat jullie samen nog een verre reis willen maken lastige keuze hè 
Stelvio ik zou ook opzoek gaan naar een anderse vk lijkt me toch niet meer dan normaal dat ze gehoor geeft aan je verhaal. Vooral omdat je al zo onzeker bent na alles. Ik had zelf ook gehoopt op goed nieuws maar helaas ik zal wel helemaal ontregelt zijn ☹️
Martine R ik hoop het zo voor je zal duimen spannend! 
Nog even een leuk nieuwtje Mijn zusje is vandaag bevallen van een meisje wat een snoesje als ik dat zo zie kan ik helemaal niet meer wachten .. 
Geniet van het prachtige weekend Dames ☀️
 
 
Gefeliciteerd Yoaja met je nichtje! Hoewel je je zusje alle geluk gunt kan ik me voorstellen dat het toch een dubbel voelt, maar jou tijd komt ook nog hoor! 
JDO, hoop dat het doorzet, dan kan je eindelijk verder. Lastige keuze met de verre reis. Luister naar je gevoel, dat is het belangrijkste. 
Geniet nog van het mooie weer dames! Mijn plicht roept, ik mag zo weer aan het werk 
 
Zeker gun ik haar alle geluk van de wereld maar dat dubbele gevoel heb ik zeker. Maar precies mijn tijd komt nog wel! 
JDO en  heeft het doorgezet ? 
Bij mij nog altijd niks ga morgen naar de HA nu 18 dagen “overtijd” cyclus van 62 dagen kijkt me toch wel echt telang .. 
 
 
Ja, het heeft doorgezet!
Yoaja wat vervelend! Ben beniewd wat de HA zegt. Weet iemand ook nog iets gegen acné??? Nu ik gestopt ben met de pil zit ik weer helemaal onder.. 
 
Wat is jullie volgende NOD? Ik kan het niet echt zeggen gezien de wisselende cyclussen..
 
Mijn nod is de 16e. En blijkbaar heb ik op cyclusdag 9 mn eisorong gehad, een dag nadat ik klaar was met ongesteld. Normaal heb ik em rond cyclusdag 17.. mn temperatuur schommelt ook ontzettend erg  en eergister beetje ongesteldheids krampjes gehad. Weet niet of het innestelingskramp is of iets aangezien sommige vrouwen dat wel voelen en het altijd rond 9 a 10 dagen is ja ne eisprong?
 
Terug
Bovenaan