NOD tussen 18-25 maart

Goedemorgen Dames,
Vanmorgen bij de HA geweest die adviseerde toch een bloedtest te doen.. ook omdat ik wel veel symptomen van een zwangerschap heb ( misselijk, hoofdpijn, vermoeidheid, krampen & gevoelige tepels ) mocht deze ook negatief zijn dan nog 3 weken wachten blijft mijn menstruatie uit dan een echo laten maken dus het is nog even spannend allemaal. 
Hoe is het met de rest? 
Liefs 
 
 
 
Oooh wat spannend yoaja! 
Om terug te komen op onze reisplannen.. iemand zei volg je gevoel. Heel lief.. maar mijn gevoel wisselt per dag. En ik vind dat zo frustrerend.. mijn man wil het heel graag. Maar dan moeten we onze plannen 4 mnd uitstellen.. een stemmetje zegt.. wat stellen die 4 maanden nu voor.. maar het andere stemmetje zegt.. het zijn wel weer 4 maanden! 
 
Kost me heel veel energie dit merk ik..
 
@JDO: zijn er geen mooie verre landen waar het zika virus bijna niet meer is of niet meer is? Ik ben afgelopen december naar Curacao geweest (die hadden een Facebookpagina meg het zika-virus en de actuele status) en ik ben afgelopen zomer naar Guadeloupe en Dominica geweest. Wel opgelet met de muggen, maar die waren er amper (alleen in de avond en toen gewoon lange mouwen en lange broeken gedragen) muggen zijn er vooral in het regenseizoen! Maar ik neem aan dat je niet op vakantie gaat waar het steeds regent ☺️ Als je nou goed uitzoekt waar je op vakantie naar toe wil,dan hoef je de plannen niet eens uit te stellen en wie weet word je dan jist wel zwanger omdat je dan lekker weg bent, lekker ontspannen. Dat is mijn tip!
@Yoaja; spannend hoor! Hou je ons op de hoogte?? 
Hier vanochtend nog een keer getest en de streep was sneller zichtbaar en ook eindelijk wat donkerder (nog niet supervet, maar toch) heb een andere verloskundige gebeld en ik kan 23 april terecht voor een echo. Dus nog twee weekjes wachten. Zij stelde mij wel gerust aan de telefoon. Dat het een late innesteling kan zijn en dat daarom die streep niet zo dik nog was. Nu gewoon rustig twee weken wachten (dat is best lang haha) 
 
@ JDO zeker spannend. Je kan inderdaad de actuele statussen van de zika mug opzoeken wie weer zit daar toch een mooie bestemming tussen en wat Stelvio zegt wie weet gebeurt het dan juist!
@Stelvio inderdaad spannend ik hou jullie op de hoogte! Wat fijn dat de streep nu toch meer zichtbaar is. Dus nog even spannend, goed dat je toch een andere vk gebeld hebt die wel gehoor aan je geeft en je gerust steld. Twee weken is best lang probeer veel afleiding te zoeken hopelijk zijn de twee weken dan snel voorbij 
 
Yoaja... spannend hoor! Wanneer krijg je de uitslag van je bloedtest? 
JDO... Ik was degene die het zei over naar je gevoel luisteren, omdat je vaak toch meer 1 kant op neigt dan de andere, maar als het per dag wisselt is het moeilijk idd. De tips van de dames over het uitzoeken van het zika-virus vind ik wel een goeie. Daarnaast weet ik verder niet hoe oud je bent en hoe lang jullie al bezig zijn maar denk dat dat misschien ook iets is wat je mee kan nemen  in je overweging (ben zelf 39 dus voor mij zou 4 maand uitstellen geen optie zijn).
Stelvio... wat goed dat je streep toch iets dikker wordt! Dat in combinatie met een vk die naar je luistert zal vast een iets fijner gevoel geven. Ja 2 weken kunnen wel als 2 maanden voelen, hoop dat je er een beetje doorkomt. Wat yoaja ook al zegt, afleiding zoeken, maar is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan...
Christaaa..  de vorige keer heb ik de innesteling wel gevoeld dus het zou kunnen. Was bij mij meer 1 a 2 felle steken en daarna was het weg maar zal voor iedereen wel anders voelen denk ik. Spannende dagen komen er in elk geval aan! Heb ook zo rond de dezelfde tijd als jij mn NOD dus ben nu stiekem al aan hij er rekenen wanneer ik een early test kan doen maar probeer me zo lang mogelijk in te houden haha.
Ik heb dit keer de early test van sensitest gekocht, hebben jullie daar ervaring mee? 
 
He MartineR, geen ervaring nog met sensitesten. Zijn dat die hele dunne streepjes die je in je urine moet dopen omdat erop plassen wel erg lastig gaat? Ik gebruik eigenlijk altijd de 2 voor 5 euro van de Kruidvat en als dat redelijk positief is, dus een Zichtbaar streepje dan de CB.
Hopelijk krijg je snel een positieve test te zien! Wanneer is je Nod ongeveer? Vlak na dit weekend ongeveer of nog iets later? En hoe is het met de rest van de dames? Yoaja weet jij inmiddels al wat meer van de bloedtest? 
 
Stelvio... nee niet die dunne, die zag ik ook wel online staan maar die kunnen 4 dagen voor NOD en deze 6 dagen, deze meet al een hcg waarde vanaf 10. Mn NOD is volgens cyclus voor de mk de 19e maar zou ook eerder kunnen zijn als ik mn eisprong goed heb ingeschat.
Zit er toch vaker over na te denken om met ovulatietesten te beginnen als het nu niet raak is. Heb het gevoel dat ik er geen peil meer op kan trekken sinds de mk, een beetje inzicht zou wel fijn zijn. Welke gebruiken jullie? 
 
@ Martine R, morgen ga ik bellen voor de uitslag was erg druk op het werk afgelopen dagen .. en een beetje nerveus voor de uitslag ook wel.. snap dat je over de ovulatie testen nadenkt het is wel een uitkomst als je er geen peil meer op kan trekken. Als mijn uitslag negatief is ga ik ze ook zeker bestellen zag ook die van Sensi op hun site die zijn opzicht nog voordelig want het word wel prijzig als je deze van CB zou nemen. 
@ Stelvio ik heb zelf ook de testen van sensi gebruikt vriendin van mij raade me die aan omdat ze erg gevoelig waren. Ik heb die van Sensibaby 6 dagen voor NOD gebruikt.
 
 
Terug
Bovenaan