NOD tussen 18-25 maart

Nou net de bloed uitslag gehad deze was negatief ? ik had nergens op gehoopt maar alsnog is het een grote teleurstelling ook omdat ik nogsteeds niet ongesteld ben .. raar zon vrouwen lichaam 
 
Da's toch weer even flink balen Yoaja! Is er nog iets gezegd over het uitblijven van je menstruatie? Moet je terug komen als het na een bepaalde tijd nog niet is?
Ik wacht mn NOD nog even af voordat ik de ovulatietesten bestel. Voor nu nog geen symptomen van een zwangerschap dus verwacht dat ik volgende week gewoon ongesteld wordt ?
 
He wat vervelend Yoaja! En zeker omdat je lichaam je een beetje in de steek laat zo.. MartineR, ik had ook weinig klachten en dacht ook dat ik gewoon ongesteld zou worden. Ik had zelfs een lichte bloeding voor twee dagen rond mijn nod. Pas een week later merkte ik dat ik bepaalde geuren heel sterk rook en toen dacht; wacht eens even?! Dus wie weet heb jij over een week ook gewoon een positieve test in handen terwijl je het niet verwacht. Ik duim voor je!
Inmiddels zit ik in mijn zevende week en ben ik toch echt zwanger. Iedere ochtend misselijk en vreselijk moe als ik thuis kom van mijn werk. Ik werk fulltime op een middelbare school als docent, ik sta veel voor de klas en ben dus helemaal afgepeigerd als ik thuis ben :) maar dat hoort erbij he! Hopelijk 23 april een positieve echo waarop een hartje te zien is!! 
 
@ MartineR zeker flink balen als er over twee weken nogsteeds geen menstruatie is dan weer opnieuw bloedtest laten doen. Dat wachten maakt me zenuwachtig..
wat spannend ik hoop dat je ze niet hoeft te bestellen en volgende week met een positieve test in je handen hebt!
@ Stelvio ja heel erg vervelend! Absoluut denk soms echt ben ik nou gek!? 
Spannend en zo bijzonder! Dat is begrijpelijk proberen lekker tot rust te komen in het weekend. Nog even afwachten maar we duimen voor een positieve echo ?? 
 
Jantje ongeduld hier kon zich gister niet inhouden ? een early test van sensitest gegaan, helaas negatief... eigenlijk wist ik het ook wel maar ja ? Toch volgende week maar afwachten... 
Voor jou dus ook nog afwachten Yoaja, bah niks aan! Hopelijk gauw ongesteld en door naar de volgende ronde 
Stelvio, ondanks dat het ongemakken met zich meebrengt zal het ook fijn voelen om zoveel symptomen te hebben! Voel je je nu ook anders dan bij je vorige zwangerschappen? Geniet in elk geval! Ik duim voor een mooie echo ?
 
Aaah Martine snap je ongeduld! Toch even rustig proberen af te wachten.. is zo spannend je wilt het direct weten.
Ja nog steeds niks hier dus heb ik vanmorgen een ovulatie test gedaan van sensitest die gaf wel aan licht positief en volgens mijn “ kalender app “ klopt dat inderdaad dus even flink klussen deze dagen en wie weet! 
Stelvio hoe voel jij je ? 
 
Ik lees weer even een keer dit draadje vandaag en zie dat je toch zwanger bent Stelvio! Wow, gefeliciteerd. Ik hoop met de dames hierboven mee dat alles bij de echo goed blijkt te zijn. 
 
@Martine, wie weet ben je gewoon te vroeg met testen? Nog even geduld hebben. ;) 
 
Terug
Bovenaan