NOD tussen 18-25 maart

Hallo meiden! Jeetje ik was even offline haha..
@yoaja wat vervelend om te lezen. Ondanks geen hoop snap ik je teleurstelling wel. Vervelend dat je lichaam je in de steek laat. 
@martineR spannend!!!
 
@stelvio ondanks je klachten ben ik blij te lezen dat alles goed is tot nu toe!
 
Ik heb net een week menstruatie achter de rug. Ook heb ik besloten om toch nog een verre reis te maken en wel naar Bali. Ik wil mn lichaam toch even de tijd geven om te ontpillen .. en wat zijn nu 4 maanden wachten?! Ik zal dus iets minder actief zijn maar lees wel nog mee.. ik hoop het natuurlijk niet voor jullie want dan zitten jullie nog in een NOD topic maar misschien lezen/horen jullie over een aantal maanden goed nieuws vanaf deze kant!!!
 
Iedereen succes! Heel veel liefs ?
 
Momami, klopt hoor, ik wil denk ik gewoon te snel, mn klokje tikt behoorlijk voor mijn gevoel. Ik had graag moeder willen worden voor mn 40ste, ik word volgend jaar februari 40 dus ik hoop dat het snel raak is.... het testen probeer ik nu even tot maandag uit te stellen (als ik het volhou), dan is mn vriend jarig, mocht het dan wel positief blijken dan leek me dat wel een leuk cadeautje, en als het negatief is kan ik een wijntje drinken ? hoe is het verder met jou? Nog steeds gerust in de keuze om even een paar rondes over te slaan?
JDO, wauw Bali! Schijnt echt prachtig te zijn! Fijn dat jullie een beslissing hebben kunnen maken. Hopelijk zien we je over een paar maand idd weer met goed nieuws uit beide kanten!
 
 
Sorry dames, ik was ook even een paar dagen offline! 
@JDO: Wat leuk om te lezen dat je naar Bali gaat! Dat is fantastisch. Combineer het wel met Lombok of Java is mijn advies. Goed te doen en zie je nog meer dan alleen Bali ?
@MartineR: nog steeds spannend dus!! Ik duim voor je dat je je vriend ene leuk verjaardagscadeau kan geven!! 
Maandag heb ik de eerste echo. Erg spannend vinden we het!!! Ben dan 8 weken zwanger. Voel me wel behoorlijk zwanger op dit moment. Misselijk, bijna de gehele dag, zeer pijnlijke borsten, mijn buik zwelt af en toe op ivm rommelende darmen en mijn humeur schommelt enorm haha. En nu lig ik uitgeteld op de bank na een dagje lesgeven...
 
 
Nou dames, hoef niet meer te testen, vanmorgen ongi geworden... ? kon wel janken maar ja was aan het werk dus die mogelijkheid was er niet (en dan werk ik ook nog al kraamverzorgende, zo confronterend momenteel).
Vant weekend maar de ovulatietesten bestellen, kijken of ik wat inzicht kan krijgen in mn cyclus ...
Heel veel succes maandag stelvio! 
 
 
Hee Dames,
Hier nog steeds geen teken van een menstruatie.. wel behoud ik mijn klachten helaas kan ik pas 15mei terecht bij de gyna voor een echo want 4 weken overtijd is wel erg lang.
Wij zijn zelf ook aan het twijfelen ik zou dolgraag naar Mexico willen.. maar dan moeten wij ook wachten. Want je leest verschillende dingen op internet Playa del Carmen moet wel veilig zijn !? Iemand hier ervaring mee. Overigens als het aan mijn man ligt gaat hij net zo lief naar Europa. 
@ JDO wat vervelend .. wat gaaf dat je naar Bali gaat lijkt me prachtig! En daarna komt het vast helemaal goed 
@ Martine R wat vervelend zeg het was je zo gegund.. hopelijk bieden de ovulatie testen je een uitkomst! 
@ Stelvio heel spannend allemaal duim voor een mooie echo en wat “fijn” dat je je zo zwanger voelt geniet ervan! En neem optijd je rust! 
 
Nou dat was een rare echo. Nog niets kunnen zien omdat er een enorme cyste ineens aanwezig is.. 4 bij 5 cm. Moet nu met spoed naar de gynaecoloog (morgen waarschijnlijk) om alles te laten checken ? geen idee dus nog.. meerdere opties mogelijk, niet allemaal even leuk:
- buitenbaarmoederlijke zwangerschap
- wel zwanger maar niet te zien ivm die grote cyste
- cyste die hcg hormoon produceert en daarom krijg je positieve testen 
nog steeds geen zekerheid dus... had wel een knaltest vanmiddag noG maar word hier zoooo onzeker van... denk nu dus dat het weer niet goed zit/gaat ?
 
Ach nee stelvio... ? ik had zo gehoopt dat je goed nieuws zou krijgen met de echo... het kan alsnog goed zijn natuurlijk maar snap ook jou gevoel. Bah wat een onzekerheid! Heel veel sterkte bij de gynaecoloog ?
 
Vanochtend zelf maar naar de verloskundige gebeld om tien uur want het duurde me te lang. Ik kreeg van een andere verloskundige nogmaals een duidelijkere uitleg wat ze hadden gezien (o.a. Nadat ik gisteren weg was) zij vermoed dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is en zou de gynaecoloog bellen in het ziekenhuis voor een spoed controle. Ik zou deze ochtend gebeld worden door het ziekenhuis. Nog steeds niks gehoord. Ik word zo moe van dat wachten steeds. Ik ga zo maar weer de verloskundige bellen, maar die zullen onderhand ook gek van mij worden... 
Ik ben wel erg verdrietig dat het dus vermoedelijk een bbz is. Moet ik weer onder het mes en ben ik weer zoveel maanden verder als dat hersteld is. Pffffff. 
 
Terug
Bovenaan