NOD tussen 20 en 25 februari!

@iris Ik heb trouwens ook een niertransplantatie gehad dus mijn lichaam doet het maar met 1 nier... misschien duurt het daardoor ook wel langer dat het hcg zichtbaar is in de urine ( maar dat is nergens op gebaseerd)
 
@iris mijn NOD is de 22e. En wil eigenlijk a.s. weekend wel even een vroege test gaan doen..!
Wellicht ga ik even een mailadres aanmaken voor telefoonnummers voor een app. groep als er meer geïnteresseerde zijn ?
 
Leuk Jenny, ik sluit me er zeker bij aan om mee te doen met de app. En spannend! Ik zal voor je duimen en laat weten wat de uitslag is. 
@gebruiker78 dit zal wel kunnen. Het hcg hormoon wordt in je nieren afgebroken alleen een klein percentage blijft over en is daarom terug te vinden in de urine. Het kan daarom ook zo zijn dat je soms al wel zwanger bent maar dat er nog te weinig hcg hormoon in je urine zit omdat je nieren nog alles afbreken. Misschien dat het daarom wel wat langer duurt bij jou. Leuk dat je laat weten wat de uitslag is van de test maandag. Ben erg benieuwd en zal voor je duimen! 
 
App kan evt ook via Line, dat is een app die werkt met gebruikersnamen ipv mobiele nummers!
Gebruiker 78, klopt dat eisprong ong 14 dagen voor nieuwe ongesteldheid is, dus zou idd rond deze tijd zijn! Duim voor je dat de rode duivels wegblijven! 
 
@danielle goede tip. Ik heb line gedownload. Mijn ID is Jenny91, wie het leuk vindt voeg me toe dan maken we een groepschat ?
 
Hallo,
ik schrijf nu voor het eerst. Mijn nod is zondag. Ik kon niet afwachten en heb vandaag een vervroegde test gedaan die was helaas negatief. Nu heb ik op internet gelezen, dat dit wel kan gebeuren dat de test de verkeerde uitslag geeft. Ik heb sinds een paar dagen last van mijn borsten en heel er moe. Kan dat zo snel? Of houdt mijn lichaam mij voor gek? 
 
Liefs 
 
Terug
Bovenaan