NOD tussen 20 en 25 februari!

De app heet Line, en werkt met gebruikersnamen ipv telefoonnummers! 
Je moet Jenny toevoegen als je bij de groep wil komen, dan regelt zij het verder! 
 
Hallo dames,
 
Ik zou me ook graag aansluiten. Wij gaan voor een 2de kindje en ik heb afgelopen december een miskraam gehad. Januari moesten we nog even afwachten en in februari mochten we weer aan de slag. Dit hebben we gedaan.
10/2 een positieve ovulatietest gehad. Ik zou volgens mn app morgen mn NOD moeten hebben maar dat klopt niet helemaal volgens mij. Cyclus is een beetje in de wat door mn miskraam. Dus ik hou 24/2 aan voor mn NOD en wil dan ook gaan testen mocht ik nog niet ongesteld zijn.
Ik zal de app ook downloaden. Lijkt me leuk om mee te kletsen.
 
Ik sluit me graag aan bij jullie! Mijn nod is 20-02. 
Ronde 36... Maar eigenlijk ronde 1. 
Na haren van zelf proberen eindelijk de moed gehad om naar de arts te gaan. Manlief bleek minder vruchtbaar maar dat hebben we op kunnen lossen!(bleek vitamine tekort!!) Ik heb ondertussen een HSG onderzoek gehad en daar bleek alles in orde. Nu dus de eerste ronde na hsg. De eerste ronde waarin we zeker weten dat we beide gezond en vruchtbaar zijn..! Positief bekijken! 
 
Over positief bekijken... Ik deedet mijn debiele hoofd een vroege test.. (3 dagen voor nod) en buiten de afleesbare tijd (ongeveer 15/20 min) verscheen er toch echt een heuul zuinig blauw plusje.... Kruidvat early.
Iemand ervaring mee? Zou het vals alarm zijn..? Ik heb een foto maar weet niet goed hoe ik die moet uploaden..
 
Terug
Bovenaan