NOD tussen 20 en 25 februari!

Hallo, 
Het kan zijn dat de uitslag van je test niet klopt omdat het kan zijn dat je lichaam nog niet genoeg hcg heeft aangemaakt. 
Sommige hebben al wel vroeg symptomen en sommige ook pas later of helemaal niet dus het is per persoon verschillend. Zere borsten en misselijkheid zijn wel de eerste symptomen van een zwangerschap maar sommige hebben ook andere symptomen die eerder voorkomen. Het kan ook zijn dat je lichaam je voor de gek houdt omdat je erg bezig bent met het zwanger worden.  
Nog eventjes wachten dus, succes! Laat maar weten wat zondag de uitslag is van je test. 
 
Hallo irisxo
bedankt voor je reactie. Ik zal denk ik dinsdag pas de test doen dan zijn er nog even paar dagen overheen. Maat dan laat ik het wel weten ☺️
 
@missy spannend! Wil je ook in onze groepsapp? Dan even line downloaden en Jennyp91 toevoegen.. Zou leuk zijn! Wie weet tot daar. 
 
Hi dames,
Morgen alweer vrijdag de 16de! Voor mij maandag of dinsdag NOD. Tot op heden in ieder geval nog geen signalen van ongesteldheid en ook 0 signalen van zwangerschap. Voel me nog steeds uitstekend ? vorige x drie dagen voor ongesteldheid begon zeurende pijn in mn rug, nu nog niet !
succes dit weekend hopelijk hebben jullie veel te doen dan gaat de tijd extra snel!
 
Wat spannend Lietje, ik hoop het beste voor je en zal voor je duimen. Ga je nog vroeg testen of op de dag van je NOD?
Wil je misschien ook in de app? Je kan dan Line downloaden en jennyp91 toevoegen. 
 
Hoi allemaal, 
Ik vind het weer enorm spannend om op dat wachtbankje te zitten. Ik moet nog 7 dagen wachten voor mijn NOD, maar heb wel weer spierpijngevoel in mijn onderbuik. Ander soort pijn dan menstruatieklachten. Het is net alsof ik heftige buikspiertraining heb gehad gisteren... Dit had ik ook de allereerste keer dat ik zwanger was (helaas met 8 weken miskraam gehad) Heb vorige maand mijn tweede miskraam gehad met 6 weken... Ben wel snel vruchtbaar, maar het vruchtje wilde nog niet blijven zitten :-( 
Vandaag stond ik op met een misselijk gevoel, maar was snel weg. Misschien haal ik ook wel dingen in mijn hoofd. Vinden jullie het ook steeds zo lang duren tussen je ovulatie en de NOD? 
 
 
Terug
Bovenaan