NOD tussen 20 en 25 februari!

K voelde gisterenmorgen even wat steekjes onderin mn buik. Hoop dat dat innesteling was en geen eisprong! Het voelde zoals een eisprong vaak beschreven wordt, maar dat zou dag 22 van mijn cyclus zijn. Hoop het niet want we hebben de laatste dagen niks meer gedaan thuis haha. 
Weet iemand van jullie dit. Als je cyclus voor het beginnen met de pil regelmatig was, is de kans dan nu groot dat dat ook weer zo is of heeft dat geen invloed? 
 
De cyclus wat je met de pil hebt is vaak regelmatig omdat de pil hiervoor zorgt. Het kan best zijn dat je cyclus nu niet meer regelmatig is. Ik had met de pil ook een regelmatige cyclus en sinds ik van de pil af ben heb ik ook een regelmatige cyclus van 29 dagen. 
Het is belangrijk eerst je menstruatie af te wachten zodat je weet hoelang je eerste cyclus is na het stoppen van de pil. Je kan dan kijken of je volgende cyclus ook weer net zo lang duurt. Als dat zo is kan je de keer erop met ovulatietesten kijken wanneer je ovulatie is. Zo heb ik het tenminste gedaan. Als je eenmaal weet wanneer je ovulatie is bij een regelmatige cyclus dan kan je vaak je ovulatie wel voelen en weetje welke kenmerken erbij horen. Vaak met een regelmatige cyclus is de ovulatie ook regelmatig. 
Dit is in iedergeval wat ik ervan weet en hoe ik het gedaan heb. Deze ronde is de eerste ronde dat ik gebruik heb gemaakt van ovulatietesten. Ik zit nu in ronde 3 als ik december ook mee tel al was ik toen niet heel erg aan het letten op wanneer mijn ovulatie zal zijn etc. 
 
Nee, ik bedoelde voordat ik ooit met de pil begon was ik heel regelmatig. Dus jaar of tien geleden Tijdens het slikken van de pil snap ik dat dat niks zeg haha. 
 
Oh sorry verkeerd gelezen ?
Ik had voor dat ik met de pil ook een regelmatige cyclus en nu ook dus in mijn geval is dat wel zo, of dat bij iedereen zo is durf ik niet te zeggen. 
 
Hier 22feb NOD. Al wel wat mogelijke symptomen gehad. Dit is voor ons ronde vier dus erg spannend.. Dagen aan het aftellen om te testen. Wanneer testen jullie? 
 
Hoi Dames, ik heb een vraagje: 22 jan had ik een positieve ovulatietest.... wanneer zou ik een positieve zwangerschapstest kunnen hebben. Ik ben nog niet ongesteld en ik heb vanmorgen een testje gedaan en die was negatief maar misschien is het te vroeg....
 
Hier wel 'blij'. 
Consequent ovulatietesten gebruikt om duidelijk te krijgen wanneer m'n ovulatie nu precies plaatsvond en klopte deze keer exact met de 'planning'. 
Erg fijn... heb m'n eisprong ook echt gevoeld. Fingers crossed en afwachten. Ik zag dat mijn NOD eigenlijk 26 februari is.... dus zit een beetje illegaal in dit topic ;)
 
 
Terug
Bovenaan