NOD tussen 20 en 25 februari!

@Moowtje wat fijn dat het deze ronde allemaal zo duidelijk was voor je. Nu maar hopen dan het gelukt is! Dat is toch altijd weer afwachten helaas. 
Bij mij was ook alles volgens de planning en het klopte ook met mijn app. Ovulatietest gaf een piek toen mijn app ook zei dat ik in mijn meest vruchtbare periode zat. 
Voor mij dus oom afwachten en hopen op t beste! 
 
@iris Dat weet ik niet, laatste 2 maanden had ik een cyclus van 21 dagen en daarvoor 26 dagen. Ik las overal op internet dat je menstruatie altijd 14 dagen na je ovulatie is dus daarvan uitgaande moet dan vandaag mijn nod zijn, en ik vroeg mij af of iemand weet of dit klopt omdat ik vanochtend negatief testte..
 
Mij lijkt het leuk (en makkelijker) een vrouwen app groep aan te maken met een NOD rond dezelfde datum. Lijkt iemand dit wat? ? wellicht gaat de tijd dan wat sneller en kunnen we elkaar tips geven en op de hoogte houden!
(Alleen geen idee hoe dit aan te pakken zonder dat alle nummers online staan.. Ideeën?) 
 
@Jenny mijn NOD is 25 februari en wil weer proberen te wachten tot 26 februari maar misschien dat ik ook al wel 22 februari een keer test met een zwangerschapstest die 4 dagen eerder een uitslag geeft. Wanneer is jouw NOD en ga je testen? 
@gebruiker78 het kan zijn dat je wel zwanger bent maar dat je lichaam nog niet genoeg hcg hormoon heeft aangemaakt. Misschien maandag nog eens testen? Dan heb je toch voor de zekerheid paar dagen langer gewacht. 
 
@Jenny lijkt me een leuk idee maar dan staan inderdaad onze nummers online en ik ga me nummer niet online zetten. 
 
Terug
Bovenaan